mli
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 190KM DSG6
-
Rok produkcji
2015
-
Samochód gaśnie zaraz po odpaleniu (B8 Variant, 2015, 2.0 TDI 190PS)
mli odpowiedział przemo86 → na temat → Tematy techniczne
Ktoś rozwiązał powyższe problemy? -
Niestety błąd powrocił. Dokładnie tak samo jak wczesniej. I błąd P032200, oraz niezidentyfikowane 28252 i 17158. Co ciekawe ten czujnik co sprawdzałem to czujnik wałka rozrządu. A błąd opisany jest jak czujnik wału korbowego / prędkosci silnika (obr/min) - brak sygnału.
-
@golden201 czujnik przeczyściłem jak sugerowałeś. Po wyjęciu końcówka była w bardzo lepkiej, gęstej mazi. Nie można tego było nazwać olejem. W każdym razie po 4 odcinkach, które wczesniej opisywałem - zero wczesniejszych problemów. Dzięki za sugestie. Pozdrawiam.
-
Dzięki wielkie za pomoc. Próbuje.
-
Dzięki Kolego, że się odezwałeś. Nie ma problemów z odpalaniem. Gdzie szukać tego czujnika ?
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: mli
-
Witam Wszystkich, Panowie, pacjent to B8, 2,0 TDI, 190KM, 2015r, DSG. Od ok. tygodnia mam z nim problem. Po ruszeniu z domu i przejechaniu ok 30 km drogą poza miastem (wojewódzka) w pewnym momencie następuje lekkie szarpnięcie, wskazówka obrotomierza zaczyna skakać jakby skrzynia zrzucała biegi (dzieje się to przy zwalnianiu - zawsze dojeżdżam wtedy do tego samego ronda), od razu zaczyna mrugać spiralka świec, po kolei komunikaty o wyłączeniu start/stop, awarii hamulca elektrycznego, awarii ESP, awarii czy dezaktywacji radaru, i awarii czujników ciśnienia w kołach. Auto przechodzi w tryb awaryjny, podnosi obroty do ok. 1100-1200, czasem zapali się żółty trójkąt. Po wyłaczeniu silnika i załączeniu go z poworotem, wszystkie błędy, kontrolki gasną i auto jedzie normalnie. Co ciekawe dzieje się to ciągle w tym samym miejscu po dystansie ok 30 km. To samo jest w innym miejscu kiedy wracam, ale dystans jest od uruchomienia ok. 15 km ale drogą expresową (większa prędkość jazdy przed). I znów to samo, zjeżdżam na węzel, zwalniam i wszystko zaczyna się od poczatku. Co ciekawe, jak wybiorę trasę miastem lub mieszaną - problem nie występuje. Po podłaczeniu dostępnego testera błędów wyświetla się P0322 - obwód wyjściowy obrotowej silnika - rozdzielacza zapłonu - brak sygnału, P032200 - czujnik położenia wału oraz czasem U112300 - komunikacja CAN. Na 10 przypadków, raz kontrolka silnika nie zgasła, dopiero po przejechaniu ok 40 km zgasła samoczynnie. Co u diabła się z dzieje z tym autem ? Może ktoś z Kolegów ma pomysł ?