Skocz do zawartości

mli

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015
  1. mli

    Błędy, szarpanie,

    Niestety błąd powrocił. Dokładnie tak samo jak wczesniej. I błąd P032200, oraz niezidentyfikowane 28252 i 17158. Co ciekawe ten czujnik co sprawdzałem to czujnik wałka rozrządu. A błąd opisany jest jak czujnik wału korbowego / prędkosci silnika (obr/min) - brak sygnału.
  2. mli

    Błędy, szarpanie,

    @golden201 czujnik przeczyściłem jak sugerowałeś. Po wyjęciu końcówka była w bardzo lepkiej, gęstej mazi. Nie można tego było nazwać olejem. W każdym razie po 4 odcinkach, które wczesniej opisywałem - zero wczesniejszych problemów. Dzięki za sugestie. Pozdrawiam.
  3. mli

    Błędy, szarpanie,

    Dzięki wielkie za pomoc. Próbuje.
  4. mli

    Błędy, szarpanie,

    Dzięki Kolego, że się odezwałeś. Nie ma problemów z odpalaniem. Gdzie szukać tego czujnika ?
  5. Witam Wszystkich, Panowie, pacjent to B8, 2,0 TDI, 190KM, 2015r, DSG. Od ok. tygodnia mam z nim problem. Po ruszeniu z domu i przejechaniu ok 30 km drogą poza miastem (wojewódzka) w pewnym momencie następuje lekkie szarpnięcie, wskazówka obrotomierza zaczyna skakać jakby skrzynia zrzucała biegi (dzieje się to przy zwalnianiu - zawsze dojeżdżam wtedy do tego samego ronda), od razu zaczyna mrugać spiralka świec, po kolei komunikaty o wyłączeniu start/stop, awarii hamulca elektrycznego, awarii ESP, awarii czy dezaktywacji radaru, i awarii czujników ciśnienia w kołach. Auto przechodzi w tryb awaryjny, podnosi obroty do ok. 1100-1200, czasem zapali się żółty trójkąt. Po wyłaczeniu silnika i załączeniu go z poworotem, wszystkie błędy, kontrolki gasną i auto jedzie normalnie. Co ciekawe dzieje się to ciągle w tym samym miejscu po dystansie ok 30 km. To samo jest w innym miejscu kiedy wracam, ale dystans jest od uruchomienia ok. 15 km ale drogą expresową (większa prędkość jazdy przed). I znów to samo, zjeżdżam na węzel, zwalniam i wszystko zaczyna się od poczatku. Co ciekawe, jak wybiorę trasę miastem lub mieszaną - problem nie występuje. Po podłaczeniu dostępnego testera błędów wyświetla się P0322 - obwód wyjściowy obrotowej silnika - rozdzielacza zapłonu - brak sygnału, P032200 - czujnik położenia wału oraz czasem U112300 - komunikacja CAN. Na 10 przypadków, raz kontrolka silnika nie zgasła, dopiero po przejechaniu ok 40 km zgasła samoczynnie. Co u diabła się z dzieje z tym autem ? Może ktoś z Kolegów ma pomysł ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności