Skocz do zawartości

Rzepska

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Problem z zegarami wrócił szybciej niż myślałem, pomimo odpietego radia. Ale nalazłem usterkę... Przerywany przewód idący do regulatora napięcia, który znajduje się w lewym nadokolu.
  2. Wczoraj wsiadam do auta i zegary wróciły , ale wciąż mrygały, radio wogóle się nie włączało... Odpiałem radio i zegary działają prawidłowo i nic nie mryga na desce... Po uruchomieniu auta zapalił się Check, podłączyłem się telefonem i taki błąd pokazał jak na zdjęciu.... Skasowałem, zrobiłem wczoraj trasę 100 km i na razie wszystko gra. Muszę sprawdzić czy radio całkiem nie padło... Jeżeli radio działa będę musiał szukać po wiązce, czy gdzieś nie ma przerwy.
  3. Akumulator sprawdzony. Przy wyłączonym aucie pokazuje 12,9. Przy obciążeniu pokazuje 14,8. Bezpieczniki obok akumulatora i obok drzwi kierowcy sprawdzone i wszystkie są sprawne...
  4. Witam. Jakiś czas temu pojawił się w moim Passacie B7 , diesel 2.0 rok 2014 problem z radiem. Po odpaleniu auta radio gasło i się włączało, razem z tym podświetlenie i zegary mrugały. Gdy radio wyłączyłem zegary normalnie świeciły. Dziś rano (auto stało przez ponad tydzień nie odpalane) radio i zegary całkiem zgasły. Miał ktoś podobny przypadek? Od czego zacząć sprawdzanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności