Skocz do zawartości

prz5emek

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam, mam problem z moim Passatem 1.8b, 1998r. 220 tys. 125tys. Wymieniłem cewkę zapłonową i po pierwszym odpaleniu po wymianie nastąpiła bardzo nie równa praca silnika i takie dziwne jak by strzelenia z wydechu, wróciłam do starej i po odpaleniu na starej taka sama praca bardzo nie równa, bardzo głośna i jak zgasiłem już nie odpalił, wymieniłem świecę, diagnostyka pokazała dwa błedy czujnik wałka rozrządu i sonda lambda obwód. Wymieniłem czujnik wałka i dalej nie pali, na listwie wtryskowe jest paliwo, zresztą po paru próbach odpalenia nowe świecę są lekko zalane paliwem także paliwo powinno dochodzić, przy odpalaniu przepustnica otwiera się także powietrze jest, iskra na świecach jest sprawdzałem każda świecę na każdej fajce, wszystko ok, co może być przyczyną?? Sprawdzałem kostki czy któraś jest poluzowana i nie styka na ile można było czy gdzies nie ma przebicia na kablach i nic nie znalazłem. Wszystko zaczeło się od wymiany cewki zapłonowej, pierwsza działa sprawnie ale musiałem wymienić bo złamał się kawałek plastiku a to było miejsce na o-ring i pokrywa pociła się z oleju, nie wymieniałem cewki z powodu awarii cewki, ale niestety po wymianie na nowa zaczeły się problemy, wracają do starej działo się do samo co na nowej i do teraz nie pali kręci kręci szarpie silnikiem i nie odpala pomóżcie co jeszcze mogę sprawdzić??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności