Skocz do zawartości
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam mam pytanie mam problem z Climatronic w moim Pasacie B7 2013 Po tym jak zeskanowałem pokazuje błędy: B108C71 - Silnik krokowy, lewa przepustnica regulacji temperatury, zablokowany B108D71 - Silnik krokowy, prawa przepustnica regulacji temperatury, zablokowany B109071 - Silnik klapy odmrażania , zablokowany B10B871 - Silnik przepustnicy wentylacji pośredniej, zablokowany Mogę wykasować błędy ale co jakiś czas wracają. Próbowałem resetować Climatronic ale to nie pomaga. Przy okazji jak daje nawiew na szybę, słabo dmucha dopiero jak daje na odmrażanie zaczyna lepiej. Przy nawiewie tylko na szybę szłsze jak dmucha ale jak by cos blokowało bo słychać huk ale rezultaty marne. Co to może być?? Proszę o pomoc.
  2. Dziękuję nTomek za radę, rzeczywiście sprzęgło było bez frezów, wymienilem na nowe, nabiłem super działa ale dzisiaj po tygodniu chcem załączyć i nic gorąco, sprawdziłem kompem żadnych błędów ciśnienie pokazuje 8 barów, obciążenie na kompresorze jest przy włączonym silniku. Co tym razem nie działa jeśli przez tydzień działało. Macie panowie jakiś pomysł? W warsztacie sprawdzili nie było wycieków zresztą pokazywało by że mało czynnika.
  3. Olej mam bo jak byłem w serwisie wcześniej to mówili że olej jest nawet z jakiegoś powodu za dużo a był też gaz ale kazałem im wypompować, bo myślałem że będę kompresor wymieniał. Ale z innej beczki dojechałem do pracy i sprawdziłem łepek śrubki już się nie kręci, jest podobno coś na zasadzie kleju który się daje na gwint żeby się nie odkręcało ale wtedy to już nawet jak coś będzie nie tak to już nie wymienię sprzęgła.
  4. Dziękuję wkręciłem nową śrubę jest to m6, i teraz pytanie nie mam w układzie gazu ale jak włączyłem silnik to widać że główka śruby się kręci ale zaczęło coś lekko stukać na jałowym biegu jak dodam obrotów to nie ma tego, czy to ma związek ze coś w kompresorze bije? Czy to napewno nie to i żeby sprawdzić czy działa to podjechać żeby nabili gazu i sprawdzili co się dzieje?
  5. Wiem że minęło sporo czasu ale czy trudno jest wymienić sprzęgło mam kompresor delphi niemiecka wersja, śrubka się odkręciła pozostała tylko dziura, czy może wkręcić śrubkę jakąś i jak to przytrzymać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności