Skocz do zawartości

bilon

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sił już brak do tego samochodu. Dziękuję zwonko za porady i poświęcony czas.
  2. Zmieniłem cewke i to chyba to bo już nie szarpie. Wykasowałem mapy w sterowniku Staga z benzyny i z gazu. Zrobiłem 40 km i jest bląd ubogiesz mieszanki. Zrzuty z ustawień. https://drive.google.com/file/d/1Bi-JHpypYZUSNcfoBYJ8L00uaKFJI2ui/view?usp=sharing Rejestr z jazdy. https://drive.google.com/file/d/1GvyQqAUH1-oR3Kkl7daLJDrvIW90BjZH/view?usp=sharing Mapy są rozjechane chyba.
  3. Byłem w poniedziałek u gazownika. Połączył sie z instalacja i powiedział że z gazem jest wszystko w porządku. Ogólnie zlał temat. Tłumik jest lekko pęknięty ale ten ostatni. Nie wydostają się z niego spaliny. Na przyszły tydzień umówiłem się do znajomego mechanika, mówi że prześwietli mi gaz. Zaopatrzyłem sie w kabel i program do Staga, działa i łączy się ze sterownikiem. Pojeżdziłem ostatnio trochę i na gazie przy mocnym wciśnięciu pedału szarpie i to na każdym biegu. Czasem nawet ciężko ruszyć. Co więcej jeździłem też trochę na benzynie i też czasem szarpie. Wymontowałem dzisiaj cewkę zapłonową. Widać na niej pęknięcie od dołu na obudowie. Miałem kiedyś taki przypadek w A4 B5 1.6 i po wymianie pękniętej cewki jak ręką odjął. Jutro rano podmienię cewkę w Passacie i zobaczę co dalej.
  4. Sondę sprawdzę jutro. Przypomniało mi się że jak byłem pod samochodem to widziałem lekko pęknięty tłumik zaraz za katalizatorem. Ale nie pracuje głośniej. Może to mieć wpływ? Jutro jeszcze spsikam plakiem dolot w okolicach wtrysków bo ciasno tam jest i mogłem coś przeoczyć. Ciśnienie na wszystkich cylindrach było takie samo. Moje numery: 1.6L R4/2VSIM3 G00HS0002 Numery z innego ALZ: 1.6L R4/2VSIM3 0002 Moje numery: 3B0 906 018 P Numery z innego ALZ: 8E0 906 018 AH
  5. Nie no co Ty, nie mam dość. To ja dziękuję za poświęcony czas i zaangażowanie. Jestem ze świętokrzyskiego, powiat kazimierski. Kompresje sprawdzałem przy okazji wymiany świec, było 10 bar. Przy odpuszczeniu gazu na LPG i potem dodaniu szarpie silnikiem i to pare razy. Dolot sprawdzałem plakiem ale bez podpiętego Vaga. Dziś też sprawdziłem tą metodą z filmiku. Wychodzi na to że jest szczelny. Komore silnika spsikałem wodą i ruszałem kablami ale nic nie iskrzy. Umówiłem się do zakładu gdzie naprawiają i instalują LPG. Parę lat temu byłem z innym samochodem i gość jak ustawiał sterownik po wymianie to jeździł ze mną i z kompem i do dziś wszystko w porządku jest. Nie wiem tylko czy jeszcze pracuje ten człowiek w tym zakładzie. Zobaczę w poniedziałek. Zrobiłem logi o których mówiłeś. Pseudodynamiczny na benzynie Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_314UJNJ.html Pseudodynamiczny na gazie Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_13i0eKe.html Dynamiczny na gazie Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_w0pPA8.html Dynamiczny na benzynie Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_EFHNNV.html Jeszcze raz dziękuję za poświęcony czas.
  6. Auto mam dopiero od miesiąca. Uszczelniłem dolot bo łapał lewe powietrze odmą. Świece wymieniłem, stare miały biały nalot, taki proszek. Pewnie przez ubogą mieszankę. Dziś zrobiłem 40 km na benzynie i pojawił się znowu błąd ubogiej mieszanki 16555. Statyczny, najpierw na gazie, po minucie na benzynie, potem znowu gaz i benzyna. Na każdym paliwie po minucie. Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_jUSgv4.html Dynamiczny na benzynie Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_OVn4H.html Dynamiczny na gazie Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_3l92G.html Statyczny po przejechaniu 40 km na benzynie. Wykonany na paliwie benzyna Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_9da5j.html Co o tym myślisz?
  7. Mam jeszcze jeden log z benzyny, zrobiony 5 minut wczesniej przed tym pokrzaczonym. Dynamiczny benzyna Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_Meo839.html Nie mam dostępu do kompa gazowego. Zrobiłem dziś kilkadziesiąt kilometrów na benzynie i bylo wszystko ok. Samochód ładnie przyspieszał i nie szarpał. Po wszystkim nie było żadnego błędu. Przed logami kasuje błędy, nawet jak ich nie ma. Sterownik od gazu to Stag Qbox Basic. Mam możliwość podjechać do gazownika w poniedziałek. Obstawiasz uszkodzenie kompa ECU? Sonda lambda?
  8. Przepraszam za niedopatrzenie. Dynamiczny: Na benzynie Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_oLQY95L.html Na gazie Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_R5gRS11.html Statyczny: Zacząłem na benzynie, na każdym paliwie działał po minucie. Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_3I03xrX.html
  9. Zrobiłem te logi. Na gazie przerywa w okolicach 3000 obr/min. Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_oLQY95L.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_R5gRS11.html Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_3I03xrX.html
  10. Witam. Mam Passata B5FL silnik 1,6 ALZ benzyna+lpg i problem z odpalaniem na zimnym i na ciepłym silniku. Filtry od gazu wymienione, świece tak samo. Przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana. Egr zaślepiony. Podmieniany przepływomierz. Zero poprawy. Odma wyrzucona z dolotu. Dolot szczelny. Cięzko odpala i po odpuszczeniu i dodaniu gazu przerywa. Trochę brakuje mocy. Od czasu do czasu pojawia się błąd 16555 i 16804. Co jeszcze można sprawdzić albo których grup logi zrobić żeby można bylo coś wywnioskować? Dodaję logi. Pomożecie? Grupy 000, 003: http://vaglogi.pl/log-000_003_wSqUlVX.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_68f70.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_GToPq.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4J38N.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_k5nJXD.html Grupy 031, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-031_032_033_Re8Vyf.html Grupy 031, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-031_032_033_a5Ef2.html Grupy 031, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-031_032_033_pYmUv03.html Grupy 031, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-031_032_033_3eEn673.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności