Skocz do zawartości

powelixxd

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Witam! jestem nowym użytkownikiem forum,nie znalazlem tutaj tematu który mógł by mi tak konkretnie pomóc,jeżeli coś przeoczyłem to przepraszam. chciał bym zapytac czy jest tu ktoś kto uporał sie z tematem spadku mocy w TDI AFN 110km. problem polega na tym ze wymienilem turbo na uzywane,stare pociagnelo olej rozsypalo sie. pojawil sie klopot z tym ze tak jak by turbo nie ma dolu, czyli przyspiesza dopiero w granicach 2.500-3000 obr/min nie odcina jej idzie dobrze do czerwonego pola. przy wymianie turbo wyczyscilem go,intercooler wymyty, przewody gumowe dolotu itd rowniez wymyte,kolektory wyczyszczne,filtr powietrza zmieniony, wezyki od zaworu n18,n75 wymienione na nowe,egr zaslepiony.silnik po wymianie uszczelki pod glowica glowica planowana szczelna, lacznik elastyczny wspawany nowy, katalizator pusty. nie mam pomyslu co jeszcze warto sprawdzic ? dawki paliwa wedlug mechanika sa ustawione dobrze. teraz zaobserwowalem rowniez takie cos, gdy silnik jest zgaszony sztanga turbiny jest opuszona w dol jak by oddalona od gruszki a gdy odpale samochod gruszkaciagnie sztange do gory do ogranicznika wkreconego na turbinie, czy tak to powinno byc? dodam rownież logi jezeli jest ktos kto sie orientuje w tym temacie i moze pomoc bede bardzo wdzieczny. LOG-01-003-011-xxx.~csv LOG-01-003-011-xxx.csv LOG-01-011-xxx-xxx.csv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności