Skocz do zawartości

Kowal123a

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzień dobry, zaznaczę na początku że przeszukalem tematy na forum oraz nie tylko i nie widziałem zbyt podobnego problemu. Od niedawna zapaliła mi się kontrolka hamulca ręcznego oraz powiadomienie na fis bremsenfehler betribeanleitung oczywiście,sprawdziłem poziom płynu hamulcowego jest porządku na wszelki dolalem do pełna.. VAG nie pokazuje żadnych błędów w układzie hamulcy abs, czujniki z abs pokazuja po 1.0km/H łączy się wszystko normalnie, nie pali się nic prócz błędu hamulca ręcznego. Abs esp sprawne testowane podczas jazdy hamulce również jak brzytwy, klocki odrzucam bo kontrolka od nich z tego co pamiętam jest koloru żółtego. Podejrzewam że może po prostu czujnik poziomu płynu hamulcowego nawalil ale mam nietypowy zbiorniczek , nie jest to ten okrągły tylko na czarną wtyczkę podłużny,jest wiele droższy i tylko aso. Po zmostkowaniu kostki zero reakcji pozatym nie wiem jak działa ten czujnik. Prosił bym o poradę oraz gdyby ktoś wiedział jak sprawdzić w domowych warunkach czy to czujnik płynu hamulcowego nawala bądź czujnik ręcznego. Oraz schemat dokąd idą wtyczki od tych czujników w aucie chciałbym przedzwonic wtyczkę aby odrzucić przerwanie. Dodam że czujnik stopu nad pedalem hamulca sprawny. W bezpiecznikach nic nie znalazłem pomocy ponieważ dostaje szału od tej kontrolki oraz nie przeszedłem przeglądu i muszę to w 2 tygodnie naprawić pozdrawiam.
  2. Modul w drzwiach wymieniony na sprawny od lifta, wszystko wróciło do normy..po godzinie znów to samo ktoś ma jakiś pomysł bo ja już tracę cierpliwość z tym autem bardzo proszę o poradę wskazówkę. Dla potomnych wszystko wróciło do normy jedna że wsuwek w kostce w nogach od wiązki drzwi była luźna nie łączyło po podgieciu blaszek wszystko gra.
  3. Pewności nie mam że sprawny, przelozylismy na szybko tylko elektronikę którą się wysuwa z silniczka wiazka była moja , ale wiazka jest sprawna całą przed chwilą kabel po kabelku przedzwonilem miernikiem od drzwi do kostek przy nogach.
  4. Ale byłem u znajomego co ma lift na części, przelozylismy sam modul elektryczny z drzwi od mechanizmu również bez zmian choć nie jestem pewny czy był sprawny. Nie ma znaczenia żaden numer wystarczy że będzie z lifta? Bo ciężko z oznaczeniami nie wiem gdzie ich szukać. Przy okazji pomierzylem wszystkie napięcia i całą wiazke z drzwi przedzwonilem jest w porządku przerwana nie jest , natomiast mikrostyk w zamku kierowcy na pewno nie działa bo nie widzi otwarcia drzwi i lampka się nie zapala. Podaje napięcia i kolory kabli z komfortu może ktoś kto ma schemat mi sprawdzi czy jest wszystko okej. Dużą kostka Pin6 - 4V około. Pomarańczowo brązowy Pin 7 -12v brązowo czarny Pin9 -skacze coś na około 1v1 Pomarańczowo fioletowy Pin 10-12v brązowo czarny Pin 20 - 12v czerwono czarny Pin 21 - 12v niebiesko szary Pin 22- 12v czerwono niebieski Mała kostka Pin 13- 12v czerwono czarny Mierzone na podłączonym komforcie bez zapłonu.
  5. Witam,walczę już 3 dzień z moim paskiem fl kupiłem go nie dawno stal 2 lata pod chmurką. Brakowało całego mechanizmu szyby kierowcy , zakupiłem na lokalnym złomie cały mechanizm z silniczkiem i blacha po podłączeniu okazało się że nie dziala podświetlenie panelu szyb , ani lusterek tak samo nie działają WGL lusterka ani szyby z panelu , działa jedynie szyba kierowcy z tego panelu ale to kilka chwil potem nie dziala muszę zdjąć kleme i znów działa. Klapa , wlew działają natomiast z centralnego zamyka wszystko prócz drzwi kierowcy ale z panela w środku je zamknę i tylko te ,szyby każda również ale z własnego przycisku przy drzwiach. Dodam że na 1/2 fis wykrywa otwarcie drzwi wszystkich prócz kierowcy ale lampka się świeci w nich ta od dołu drzwi górnej nie mogę sprawdzić bo jest urwany cypek do przestawiania funkcji po otwarciu. Panel sterujący czyscilem , całą wiazka z drzwi przedzwonilem, modul komfortu wysuszony poprawione luty , wiazka również cała , komunikacji nie było zauważyłem że brakowało f14 bezpiecznika dołożyłem pojawiły się prądy na kostce większej w komforcie i jeden plus na mniejsze mam 2 kostkowy o nr 1c0959799b. Kończą mi się pomysły nie chce w ciemno wymieniać połowy auta. Czy modul sterownika szyb który jest przy silniczku może być przyczyną bo kupiłem od passata ale nie wiem czy był z polifta czy nie i może jest nie dopasowany ?? Mój chyba powinien po can sterować ale jak to sprawdzić czy mam odpowiedni do mojego auta ...? Czy od razu szukać modułu komfortu drugiego? Prosił bym również o podeslanie schematu komfortu żeby dokładnie sprawdzić czy mam wszystkie napięcia na forum wszystko nie aktualne linki. Pomocy chłopaki bo już tracę nadzieję a w okolicy nie ma elektryka dobrego... Mazowieckie i łódzkie chętnie dojadę do kogoś ogarniętego który pomoże proszę pisać...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności