Skocz do zawartości

Alone

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, opisze mój przypadek może komuś pomoże. Co prawda mam Audi A3 ale silnik z grupy VAG 2.0TDI CFFB, przebieg 190 000 km. Miałem podobne objawy jak ty. Po odpaleniu na mrozach (temperatury pomiędzy ( -15C do 0C ) na zimnym silniku trzeslo silnikiem na biegu jałowym bez obciążenia i podczas jazdy pod obciążeniem. Po przejechaniu kilkuset metrów i lekkim rozgrzaniu silnika wszystko wracało do normy. Na początku myślałem, ze któraś ze swiec uległa awarii ale sprawdziłem miernikiem i wszystkie były Ok, tzn rezystancja poniżej 1 ohm. Następnie skupiłem się na wtryskiwaczach. Zmieniłem paliwo na Shell, to nie przyniosło efektu następnie zacząłem dolewać środki Liqui Moly. Na początek srodek o nr 2666 500ml na cały bak. W sumie zrobiłem trzy takie dolewki na trzy pełne baki paliwa. To nie przyniosło efektu. Następnie podłączyłem środek bezpośrednio do przewodu zasilania i powrotu z listwy CR. Po tym zabiegu jak odpaliłem auto to na zimnym silniku na biegu jałowym bez obciążenia pracował dobrze natomiast pod obciążeniem nadal przerywał i go trzęsło. Następnie postanowiłem z puszki od filtra paliwa wyssać ropę i zalać filtr środkiem nr 2666. Następnie odpaliłem auto i przejechałem się kilkanaście km na tym środku pod różnymi obciążeniami silnika. Po tym zabiegu objawy zniknęły. Najprawdopodobniej miałem zabrudzone wtryskiwacze i musiałem je przeczyścić. Chociaż muszę przyznać ze trochę tych puszek musiałem zużyć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności