Skocz do zawartości

jarson06

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam wszystkich. Ostatnio wymieniałem nagrzewnicę w B5. Aby się do niej dobrać musiałem rozłączyć kolumnę kierownicy oraz odsunąć całą deskę rozdzielczą. Po zmontowaniu wszystkiego do kupy mam kierownicę lekko przekrzywioną (ok. 10-15 stopni) w lewą stronę. Nie wiem jak to możliwe, ponieważ kolumnę kierownicy można połączyć w zasadzie na jeden sposób, nie ma tam żadnego wielowypustu. Poza tym, zaraz po rozłączeniu kolumny zablokowałem kierownicę, aby mi nie obracała. Auto nie jest moje, ale właściciel twierdzi, że kierownica była prosto przed naprawą (niestety ja tego nie sprawdziłem). Podpowiedzcie czy mogłem coś skopać przy podłączaniu, bo już zgłupiałem? Auto jedzie prosto, nic nie ściąga.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności