Skocz do zawartości

FiCi

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2,0 TSI 140kW 190KM DSG7
  • Rok produkcji
    2020

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy byłby ktoś w stanie mi pomóc zakodować panel klimatyzacji dotykowy? Gdzieś w okolicach Warszawy?
  2. Dodaje jeszcze pytanie, czy ktoś mi podpowie jak panel klimatyzacji zdemontować? Gdzie są zaczepy ramki, żeby nie uszkodzić?
  3. Cześć, Mam pytanie odnośnie wymiany panela klimatyzacji z pokręteł na dotykowe. Mam passata 2020 po liftingu. Obecnie mam pokrętła, ale w przyszłym tygodniu przyjdzie do mnie panel dotykowy, (oryginalny nie chińczyk) taki który był montowany po wrześniu 2020. Pytanie czy to będzie działać na zasadzie plug and play czy trzeba to kodować? Jeśli tak, to czy ktoś byłby w stanie mi z Warszawy lub okolic z tym pomóc? Może być odpłatnie. Z góry dziękuję za komentarze "po co wymieniać, pokrętła są lepsze"
  4. Ja mam 2.0 tsi 190km. Tych silników nie ma z napędem 4x4. Zbiornik ma 66 litrów. Regularnie tankuje powyżej 60 litrów. Najwięcej wlałem 64 na rezerwie.
  5. Mi też trzęsie - ale 2.0 TSI 190KM. Jeździłem 3 innymi egzemplarzami dla porównania i też tak miały. Mój również reaguje na temperaturę. Im zimniej tym bardziej te wibracje są wyczuwalne. Czytałem też na forum arteona, też tak ludzie mają... Samochód mam od nowości i ma przejechane 4 tyś, więc nic się jeszcze nie zużyło raczej jak poduszki...
  6. Tak, zakupiłem używkę≥ grill R-line i przełożyłem. One nie są przyklejane tylko wciskane na zatrzaski. Niestety nie można dostać samych pasków.
  7. Odpowiadając na zadane przeze mnie pytanie. Pasują listewki, więc nie trzeba wymieniać całego grilla z r-line. Załączam zdjęcia.
  8. Czy jest ktoś w Warszawie, kto ma Passata 2.0 TSI 140KW i chciałby się ze mną gdzieś spotkać? Chciałem wsiąść (nie jeździć) do innego egzemplarza i porównać pracę silnika. Bo być może jestem przewrażliwiony i tak ma być jak jest. Stawiam kawę
  9. Cześć. Mam pytanie odnośnie przedniego grilla. Chciałbym, żeby wyglądał jak w wersji R-Line. Mianowice chodzi mi o chromy w pionie(kwestia gustu, mi się po prostu bardziej podoba). Pytanie czy w te puste dziury można włożyć te chromy? Pytam dlatego, że nie chce wymieniać całego grilla z racji tego, że mój jest nowy, a na allegro albo używane (podrapane) albo jak nowe to po prostu drogie. Zastanawiam się czy jeżeli kupię używany to będę mógł po prostu przełożyć chromy czy to jest jakoś zespolone tak, że się tego nie da zrobić?
  10. Byłem dzisiaj w ASO. Podłączyli do komputera-błędów nie ma. Drgania są faktycznie, nikt nie zaprzeczył. Według serwisu, nowa skrzynia się adaptuje do 2000 km i takie objawy mogą być a potem powinny ustąpić (nie wierze w to oczywiście). Jak się nie poprawi to mam przyjechać jak przekroczę 2000 km. Post tak informacyjnie, jakby kogoś to interesowało
  11. To nie jest wina Autohold, to ewidentnie związane jest z samą przekładnia. Odbiorniki prądu też to nie to - bo po przełączeniu na N tych wibracji nie ma a pobór prądu się nie zmienia. Oczywiście przełączałem na N dosłownie kilka razy, żeby sprawdzić w tym położeniu-wiem, że jest to niezdrowe dla skrzyni więc to nie jest rozwiązanie problemu, żeby przełączać, z resztą to nie miałoby sensu. Poza tym ten efekt jest bardziej odczuwalny kiedy silnik jest zimny, po rozgrzaniu oleju do 85 stopni jest lepiej, ale też wibracje są odczuwalne.
  12. Hmm.. dokopałem się w międzyczasie do opinii użytkowników na forum Arteona i kilka osób ma takie same "objawy", więc nie jest to jednostkowy przypadek. Dziękuję za odpowiedzi, skontaktuje się z ASO i zobaczymy co powiedzą.
  13. Witam, Na wstępie dodam, że jestem nowym użytkownikiem forum i od tygodnia właścicielem nowego Passata B8 z benzynowym silnikiem 2.0 TSI 190KM z automatem DSG. Zanim zdecydowałem się na zakup jeździłem egzemplarzem z tym silnikiem, który miał przebieg około 40 tysięcy kilometrów. Zauważyłem, że kiedy samochód stoi na światłach, skrzynia jest w pozycji D i z włączonym auto holdem, auto drżało, wibrowało na co zwróciłem uwagę. Z różnych powodów nie zdecydowałem się na jego zakup a postanowiłem kupić nowy egzemplarz. W moim egzemplarzu, który ma przejechane 800km również występuję to drżenie, wibrowanie. Znika zupełnie, kiedy przełączy się skrzynie w pozycje N. Więc nie jest to objaw od silnika, tylko raczej ze skrzyni. Pytanie czy to normalne, że tak wibruje/drży? Czy wszystkie egzemplarze tak mają?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności