Skocz do zawartości

Dembiec

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 177KM (CFGC)
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej, jestem po wymianie zawieszenia z wersji standard na sport, chciałem podzielić się zdobytą wiedzą Passat B7 Variant 2.0TDI silnik CFGC, z DSG napęd na przód. Fabryczne amortyzatory które miałem założone: - 3C0 413 031 AS przód - 3C0 512 011 CP tył Sprężyny: - 2x żółty 1x zielony 1x pomarańczowy przód - 3x żółty 1x fioletowy 1x biały tył Założone nowe zamienniki dla zawieszenia sportline: Amortyzatory Bilstein B4: - 22-151070 przód - 19-151083 tył Sprężyny Sachs: - 993 119 przód - 994 763 tył Sprężyny dobrane przy pomocy: https://aftermarket.zf.com/go/en/sachs/catalogs/#/ Okazuje się że ma znaczenie czy skrzynia automatyczna i czy auto z hakiem czy bez. Kwestie wizualne: - pomiary na standardowym od ziemi przez środek felgi do krawędzi nadkola: 67,5 cm przód/tył - pomiary po wymianie na zawieszenie sportline dokładnie tyle samo: 67,5cm przód/tył i tutaj zaskoczenie bo nowe sprężyny były około 2cm krótsze Może do obniżenia brakuje jeszcze jakiejś części np. drążków stabilizatora. Kwestie prowadzenia: Kolosalna poprawa, zawieszenie twardsze i sztywniejsze ale nadal całkiem komfortowo wybierające nierówności. W zasadzie nie zależało mi na obniżeniu i szukałem zestawu, który jak najmniej obniży auto więc trafiłem idealnie. Zakręty, w których jadąc szybko czułem, że auto jest wynoszone na zewnętrzną teraz przelatuje jak po sznurku i to jeszcze szybciej. Tory tramwajowe na rondzie przejazd wcześniej powodował znaczny przechył auta i również uślizgnięcie się na zewnątrz, teraz odczuwalne to minimalnie. Leżący policjant aka próg zwalniający, nadal komfortowy przejazd przez niego, minimalnie twardziej, po zjechaniu z progu bardzo szybki powrót do normalnej wysokości. Odczuwalnie jak by mniej bujnął się góra dół i znacznie szybciej przestał. Przy jeździe na wprost przy dużej szybkości po wjechaniu w łagodne nierówności kiedyś auto jak by płynęło, czuło się że najpierw idzie w dół potem w górę i tak łagodnie (jak na łódce), teraz szybkie krótkie bujnięcie i powrót do normalnej wysokości. Mniejsze przechyły karoserii na łukach. Jestem zaskoczony, że komfort nadal został na bardzo wysokim poziomie i czuć że amorki normalnie wybierają dziury, po dziurawej drodze teraz przejeżdżam minimalnie wolniej niż przed wymianą. Bez mrugnięcia okiem kupiłbym ten zestaw jeszcze raz. Przy okazji wjechały nowe osłony z odbojami i poduszki amortyzatorów. Może nawet skusiłbym się na Bilsteiny B6, których obawiałem się że będzie za twardo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności