-
Liczba zawartości
1 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rzeszów
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
-
Rok produkcji
2009
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
tomson120 zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
tomson120 obserwuje zawartość → Kierownica multifunkcyjna a zwykła
-
Cześć, Mam pytanie dotyczące skompletowania odpowiednich części do zainstalowania kierownicy MF12 do Passata b6 Variant (modelowy 2010, 2.0 TDI-CR BlueMotion 110KM CBDC). Zakupiłem i zgromadziłem jak do tej pory: 1. Kierownicę mf12 - 3C8 419 091 BE 2. Poduszka - 3C8 880 201 AA 3. Wiązka do poduchy - 3C8 971 584 F 4. Moduł kierownicy - 3C0 953 549 AH (taki już miałem w środku) I teraz mam wątpliwości dotyczące dwóch spraw. Czy jest konieczność przekładania manetek z obsługą MFA na boku na te bez niej? Mam tu na myśli to, czy da radę przekodować kierownicę i całą resztę w taki sposób, że obsługa MFA z przycisków na kierownicy vs na prawej manetce, kolokwialnie rzecz ujmując, "nie będą się gryzły"? Druga sprawa dotyczy taśmy kierownicy. W jaką dokładnie mam się wyposażyć, aby wszystko zadziałało? Nie byłem w stanie znaleźć w miarę precyzyjną informację o tym... Pozdrawiam serdecznie!