Skocz do zawartości

Johnny9211

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak wymienia się docisk z tarczą więc bez różnicy przy okazji warto wymienić łożysko oporowe
  2. Witam wszystkich Mam mały problem Passat B5 FL AVF Gdy silnik jest zimny ładnie legancko przyspiesza ma moc. Po ruszeniu się wakasowki od temp płynu chłodniczego jak mu turbo odłączylo Nie ma w ogóle mocy. Po podłączeniu pod vaga pokazuje błąd czujnika walka rozrządu ( ale samochód odpala na widok kluczyka zimny i cieply) Pompki maja korekte na poziomie 0.3 Kąt wtrysku 0 /0.5 I co dziwne według kompa turbo ląduje od 1400 obr a przy 1800 ma pełnego boosta 1.3 Bara. Czy faktycznie szukać przyczyny w czujniku wałka pomimo że auto nie ma problemu z odpalaniem.pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności