Skocz do zawartości

kass

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kass

  • Urodziny 16.02.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    ka
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    3city

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. ja miałem dokładnie takie same objawy jak miałem trafiony przewód od chłodnicy oleju
  2. ja też mam taki dzwięk, tyle że, jak ustaliłem to kwestia wentylatora klimy.
  3. Jak już pisałem VAG nic nie pokazuje. Samochód mam od nowości, przebieg ok 230 000, przeglądy w ASO
  4. Wydaje mi się że na początku trochę głośniej pracuje, ale nie wiem czy to nie sugestia. Ogólnie ostatnio mam problemy ze spadkiem mocy (czasami też tryb serwisowy sam mi wskakuje więc w trasę się nie ładuje) w przyszłym tygodniu sprawdzam pod tym kątem turbinę i przepływomierz. Ale wydaje mi się że jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Aha, i jeszcze jedno, VAG nic nie pokazuje.
  5. Jak w temacie, silnik AWX, jeśli dłużej postoi na pochyłości kręci ale nie zapala, zazwyczaj nic się nie wyświetla, czasami że nie ma oleju (a jest, paliwo też pod korek, akumulator nowy) czasami coś po niemiecku mi napisze:P, silnik nie dostaje paliwa ale nie wygląda mi to na immobilizer. Jak zjadę z pochyłości i dłużej pokręcę z wciśniętym gazem to w końcu zapali. Dodam jeszcze że mam jakiś problem z turbiną ale to chyba nie ma związku.
  6. nie! ja mam dedykowany bagażnik thule i po przesiadce musiałem zmienić gumki na tych obejmach bo od b5 nie uwzględniał szerszych (zazwyczaj chromowanych) listw. koszt ok 50 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności