Skocz do zawartości

fxxx

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O fxxx

  • Urodziny 25.10.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowy Sącz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Sprawdz zlacza, potraktuj je np wd40, sprawdz mase juz po podlaczeniu wtyczek.
  2. to falowanie obrotow synchronizowalo sie z dzialaniem EGR, wyczyscilem go i jak na razie ustapilo.
  3. prawdopodobnie winny jest EGR...
  4. Witam serdecznie, w moim passacie wystepuje cos takiego jak na tym filmie na poczatku (zapozyczony z forum) [ame] [/ame] Kiedys sie tak dzialo, ale ustapilo. Niedawno zmienilem pompowtryski i dzis (po ok 700km) znow, i nie ustepuje. Do tego czasem zadymi. co ciekawe-jak go zapale to jest wszystko ok, dopiero jak lekko go przegazuje to zaczyna falowac. Mam nadzieje ze ktos podpowie co to, bo ja juz nie mam sily do tego auta.
  5. Witam, mam MLke od sirio i od midlanda, jednak ta od sirio jest krotsza, ma elastyczniejsza (znacznie) sprezyne. co prawda jedna padła po pol roku, ale to widocznie mialem pecha (ale sam naprawilem:)). I sirio ma bardzo fajna podstawe-nie jest tandenta. BTW president oferuje przeciez ML na uchwyt, tylko chyba MS-145 to sie nazywa.
  6. jest to zlacze do czujnika temperatury zewnetrznej, na pewno do licznika, a czy do klimatronika to nie wiem. jak macie na dokladanym FISie --.- zamiast temperatury to tutaj ma byc czujnik wpiety
  7. fxxx

    Passat vs Mondeo

    aktualnie mam mondeo mkII i passata w posiadaniu, nie moge powiedziec ze fordy to zle samochody, oba sa rownie denerwujace, bo maja swoje 'smaczki' (mondeo falujace obroty gdy zimny, passek zamki). nie ma co mowic, to podobne auta, vw ma lepsze diesle, ale to dalej samochody dla ludu. a jezeli ktos jezdzi malo, do tego najczesciej do pracy nie daleko to i tak polecilbym mu mondeo, bo pojezdzi 3 lata i suma zakupu+serwisu dorowna cenie zakupu paska
  8. mozesz, a do kolegow wyzej to chyba wszyscy co napisali ze mozna szersza gume na tyl zakladac zapomnieli o tym ze wysokosc opony to procent z jej szerokosci. 255/40 bedzie wyzsze niz 245/40, a co za tym idzie srednica calego kola bedzie wieksza.
  9. czy po wymianie tych swiec trzeba jakos odpowietrzac uklad? zreszta jak nie trzeba to i tak moze ktos napisac jak to zrobic w pasku?
  10. no to jak dbasz tak masz, diesel musi czasem dostac w ****, a jak silnik jest rozgrzany to nic sie nie stanie jak pociagniesz pare razy do czerwonego pola i pojezdzisz na wyzszych obrotach czasem
  11. no to sprawdz zawor n75 bo on steruje praca kierownic w turbinie, to podstawa skoro masz nowa turbine i nie dales jej okazji do zapchania sie sadza. poprzedni wlasciciel mojeo paska tez stwierdzil ze jedne raz mu sie to zdazylo ze braklo mocy, a mi co 2 raz przy podjezdzie pod jedna i ta sama gorke (wiadukt), a tak to sporadycznie tylko.
  12. chodzi o zaworki podcisnieniowe, za n75 musisz troche pogrzebac, najlatwiej idac za wezykiem z gruszki turbo, n18 jest na wierzchu z tego co pamietam, on steruje EGRem. poszukaj na forum, latwo znalezc. ja dodam ze u mnie mial podobne objawy jak u was, i wczoraj poszedl na czyszczenie, a dzis wali sniegiem wiec nie stwierdzilem roznicy poza tym ze sie przyjemniej jedzie na wolnych obrotach (bardziej elastyczny sie zrobil)
  13. jak sie dostac w miare sprawnie do tych swiec do grzania plynu? znalazlem je kiedys u mnie, sa przy podszybiu, ale jak sie do nich dostac? trzeba targac ta gruba rure czy jest jakis prostszy sposob? a moze gdzies sa kable od nich na wierzchu zeby sprawdzic czy pobieraja prad?
  14. sciagnij mieszek i na sile wypchnij popielniczke, przy wkladaniu radze otworzyc, wlozyc pionowo i po wlozeniu przekrecic dopiero.
  15. jak Cie szyja boli to do lekarza czym predzej, mam nadzieje ze masz NNW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności