Skocz do zawartości

kkuba

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak wyżej, u mnie przyczyną był termostat główny.
  2. Główny wymieniony. Wydaje się, że to był jednak on 🙂
  3. Auto: 2.0 TDI 140KM (2013/2014) przebieg ok. 160 tys. Przy wymianie termostatu głównego i spuszczeniu płynu chłodniczego zaniepokoiło mnie: 1) kolor płynu - G12 powinien być różowy, a jest jakby brązowo-szary, nawet nie wiem jak opisać; brudny po prostu, 2) osad w zbiorniczku, który bardzo ciężko doczyścić; zwykłą wodą nie ma szans. 3) w termostacie też widać, że jakiś osad jest, ale nie potrafię powiedzieć co to jest 🤔 Zdjęcie płynu w załączniku. Co to może być, bo chyba nie jest to normalne? Może ktoś miał podobny problem?
  4. Jestem po diagnostyce w ASO - oni uważają, że to główny.
  5. Jeszcze nie mam odpowiedzi, ale będę wiedział w pierwszej połowie grudnia, bo chcę się za to zabrać. Jak ogarniesz szybciej, to daj znać co było 🙂
  6. Cześć! Słuchajcie, blisko dwa lata temu w moim B7 wystąpił problem z temperaturą, w ogóle nie dogrzewał do 90 stopni. ASO zdiagnozowało termostat przy DSG. Wymienili i problem ustąpił. Wskazówka po nagrzaniu stała na 90, czy ciepło czy zimno. Dzisiaj problem wrócił, ale trochę w innym formacie. Podczas zwykłej jazdy 80-110 km/h auto nagrzewa się do 90 stopni i po jakimś czasie temperatura spada o jedną kreskę. Po czasie znów wskakuje na 90 i znów spada. Tak w kółko. Czy to znów może być ten od DSG? Czy tym razem to raczej główny? PS. Ile jest gwarancji w ASO na naprawę?
  7. Jeżdżę już miesiąc. Ogólnie ciężko coś powiedzieć. Wydaje mi się, że faktycznie lepiej pali (szczególnie teraz w te mrozy). No i temperatura oleju na trasie 3-5 stopni niższa niż na poprzedniku (nawet nie wiem co było zalane, ale na pewno 5W30). Chyba jest ok.
  8. Dzisiaj zabrałem się za wymianę kierunkowskazu w lusterku w moim Passacie B7. Wcześniej kupiłem zamiennik - TYC 337-0248-3. Rozebrałem lusterko i okazało się przy okazji, że spalona jest żaróweczka na spodzie lusterka. Założyłem nową (12V5W). Podłączyłem nowy kierunkowskaz i nową żaróweczkę. Kierunkowskaz świeci bardzo fajnie, ale okazało się, że nie działa z nim ta żaróweczka od spodu. Z ciekawości podłączyłem na chwilę stary kierunkowskaz (ledwo świecący) i okazało się, że w takiej konfiguracji ta żaróweczka świeci jak należy. Co może być przyczyną, że z zamiennikiem nie działa ta żaróweczka od spodu, a z oryginalnym świeci?
  9. Ja leję zaraz na początku stycznia. Na 90% RAVENOL VSW SAE 0W-30.
  10. Ok, dzięki za informacje! RAVENOL VSW SAE 0W-30 Ten chcę wlać, posiada aprobatę VW 504 00 / 507 00.
  11. Mam Passata B7 2.0 TDI 103kW (DSG). Wcześniej jakoś się nie zastanawiałem nad olejem. Stosowałem 5W30, zgodnie z normami VW. Ale teraz sporo dobrego się naczytałem o Ravenol VSW USVO 0w30 i mam ochotę go zalać. Zastanawiam się czy istnieje jakiekolwiek ryzyko przy zmianie z 5W30 na 0W30? Ostatecznie jest jeszcze Ravenol VMP USVO 5w30, ale jakoś więcej czytałem o VSW - to ponoć bardzo dobry olej, co kilkukrotnie potwierdzał tomek evo. Można śmiało i bez totalnie żadnych skutków ubocznych przejść na 0W30? Nie zacznie mi nagle brać 1l oleju na 1000km? ? PS. Jakich filtrów używacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności