Skocz do zawartości

miszel1978

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015
  1. Hmmmm, to może jakiś błąd systemu, bo nie przekraczałem granic PL.
  2. Dziś mi się wyświetliło na wyświetlaczu takie menu jak w załączonym pliku. Nie wiem jak to zrobiłem że się to wyświetliło. Pierwszy raz coś takiego widzę. Wiecie jak je wywołać?
  3. I niestety dziś wszystkie problemy wróciły więc jutro dzwonie do mechanika i zobaczymy jak zadziała udzielona gwarancja.
  4. Właśnie liczyłem tu na odpowiedź kogoś kto się zna na tym/robił to/jest mechanikiem. Na razie objawy ustąpiły, ale wcześniej też występowały raz na 3-4 tyg. Na razie jestem jakieś 11 dni po wizycie u mechanika.
  5. Dzięki za odpowiedzi. Wynika z tego że raczej zostałem oszukany przez mechanika. Z zapisu kamery zamontowanej w aucie wynika, że auto spędziło w warsztacie ok. 2h podczas których miałaby być wymieniona ta mechatronika. Z Twojego opisu wynika że to nie możliwe aby dało się ją wymienić w tak krótkim czasie…
  6. Jasne że mogę jeszcze raz wymienić olej, ale wolałbym te 700 PLN (tyle kosztuje wymiana oleju w Warszawie) przeznaczyć na coś innego.
  7. Co jakiś czas samochód się unieruchamiał informując o awarii skrzyni biegów, awarii systemu start-stop, usterce elektrycznego hamulca postojowego. Wówczas nie dawało się zmieniać biegów, ruszyć, migały kontrolki. Po kilkuminutowym odpoczynku auto ożywało i wszystko zaczynało normalnie działać. Świeciła się tylko kontrolka check engine, która na drugi dzień gasła. Pierwsza diagnoza: słaby/stary akumulator. Wymieniony, miesiąc było OK i nagle znów to samo. Auto do elektryka i tam diagnoza że sterownik skrzyni biegów jest do wymiany. Dostałem kontakt do speca od skrzyń automatycznych u niego zapłaciłem 4500 za wymianę mechatroniki, ale nic mi nie mówił np. czy wymieniał przy tym olej.
  8. Cześć, Mam kilka pytań dotyczących wymiany mechatroniki w skrzynik DSG w VW Passat 2.0 TDI, 2015r: 1. Na czym w ogóle polega taki zabieg? Co trzeba zrobić? Czy przy wymianie mechatroniki należy wymienić olej w skrzyni biegów? 2. Ile mniej więcej czasu potrzebuje mechanik żeby to zrobić? 3. Gdzie znajduje się sterownik i ta cała mechatronika? 4. Czy auto musi być na kanale/podnośniku? 5. Czy trzeba wymontować całą skrzynię biegów? 6. Czy cena za taką wymianę 4500 (Warszawa), to w miarę normalna czy za wysoka? 7. Czy/jak da się sprawdzić że mechatronika/sterownik zostały wymienione? Moje pytania wynikają z faktu, że ostatnio miałem robioną taką usługę. No i właśnie nie jestem pewien czy miałem, czy tylko za nią zapłaciłem... Mam kamerkę w samochodzie i mniej więcej wiem co i kiedy się działo z autem. Mam oczywiście kilkugodzinne "dziury" na nagraniu, bo rejestrator nie nagrywa non stop, tylko jak dostaje zasilania. Chcę po prostu byc trochę mądrzejszy, czy mechanik mnie naciągnął i nie wymienił tej mechatroniki, czy jednak powinienem być spokojny. Pozdrawiam
  9. Hmmmm, czyli jednak nie formatować... A czy Wy widzicie jakieś ukryte pliki na swojej karcie? U mnie wygląda, że nie ma żadnych
  10. A powinienem sformatować kartę SD czy absolutnie jest to zły pomysł, bo przestanie działać z nawigacją?
  11. Hej, ja też mam auto z 2015 roku. Mam oryginalną kartę SD. Zaktualizowałem ją do najnowszych map i teraz mam komunikat: „Włóż nośnik z aktualnymi danymi nawigacyjnymi„. Wiecie jaka może być tego przyczyna? Gdzieś wyczytałem że darmowe aktualizacje VW udostępnia na 5 lat. Może właśnie minęło to 5 lat i teraz trzeba zapłacić? Drugie pytanie: czy dane w nawigacji powiązane są jakoś z rozpoznawaniem znaków? Mam wrażenie, że teraz znacznie częściej mam informację, że tymczasowo rozpoznawanie znaków jest ograniczone.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności