Skocz do zawartości

rr124864

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sam kupowałem zestaw INA razem z pompą więc napewno jest nowa.
  2. Witam Jestem po rozmowie z serwisem ster w Radomiu Jednego dnia Pan serwisant stwierdził że tak zdarzają się pęknięte kolektory dolotowe. Następnego dnia po rozmowie z innym Panem i przedstawieniu mu problemu oczywiście w tym samym serwisie stwierdził że najczęściej pękają chłodniczkę egr. Więc jadę we wtorek na próbę szczelności.
  3. Witam Obebrałem dziś samochód z warsztatu i nic sucho nie ma śladów wycieku. Gość mówi obserwować albo najlepiej wywlec chłodniczkę egr i kolektor ssący zawiozą do firmy która sprawdzi szczelność. Ale podobno serwisy VW i skody wiedzą bo jak ktoś nie odpuści to wymieniają chłodniczkę egr a jak nie pomoże to kolektor ssący.
  4. Webasto nie, trasa dynamicznie często, gwarancji brak.
  5. Witam Rozrząd i pompa były ina Po wymianie już 1500km. Niewiem jak było wcześniej bo dopiero go kupiłem i było poniżej min. O ostatni udokumentowany serwis przy 180tys. Teraz ma 193tyś. Ciekawe czy przy 180 uzupełniali czy nie.
  6. Witam wszystkich Od 2 miesięcy jestem posiadaczem b8 2.0 tdi 190 km ddaa dsg highline z przebiegiem 192 tyś km. Świeżo po wymianie rozrządu wraz z pompą wody. Odserwuje codziennie rano poziom płynu w zbiorniczku. Tak jakby ubywało ostatnie 2tyś km to dolałem 0.3 l. Kompresji nie pompuje do układu chłodzenia bo nawet po dłuższej trasie można bez problemu odkręcić korek. Test co2 też negatywny. Może jestem za bardzo uczulony ponieważ ostatnie moje Volvo v60 z 2015r diesel 181km miał w ciągu pół roku wymieniany motor 4 razy. Objawy podobne ubytki płynu ale i kompresja w układzie chłodzenia i gejzer po odkręceniu korka. Pękały tuleje na cylindrach Więc przestrzegam przed zakupem Volvo z silnikami 4 cylindrowych a wszystkie teraz takie są. Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi. Jedni piszą o wadliwych ckłodnicach egr inni o chłodnicy w kolektorze dolotowym. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności