Skocz do zawartości

ens

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ens

    jakie dystanse???

    Cześć Czy ktoś zakładał dystanse do B8 variant? Felga to: Nazwa obręczy: Monterey Rozmiar obręczy: 8,0 J x 18 Rozstaw otworów [mm] / ilość otworów: 112/5 Głębokość osadzenia [mm]: 44 Rozmiar opony: 235/45 R 18 Na przód celuje w 15-17mm Na tył celuje w 17-20mm Szukam na internetach jakiś zdjęć, cokolwiek ale ciężko. Może ktoś może coś doradzić?
  2. Cześć Czyli zakupiłeś używkę z R-LINE, odkleiłeś z niej te paski i przekleiłeś czy może same paski można gdzieś dostać? Pozdrawiam
  3. Podłączę się do tematu powyżej - całe życie na manualnej skrzyni, teraz pierwszy raz będzie na automacie (dsg) i też nurtuje mnie kilka, pewnie mega oczywistych, pytań: Np. jazda pod stromy podjazd (takie grube kilkanaście procent). Czy DSG samo wszystko ogarnie i w razie czego zrzuci nawet na pierwszy bieg czy np. lepiej w takiej sytuacji wrzucać tryb sport? Jak z ruszaniem z miejsca na stromym podjeździe? Czy jazda po góach ma jakikolwiek wpływ na skrzynie? Pytam bo w zeszłym roku zjechałem większą część Norwegii i tam momentami podjazdy były naprawdę solidne (i długie) Czy w ogóle jest możliwość, że samochód przy skrzyni automatycznej zgaśnie podczas ruszania?
  4. Tak, dzięki, doczytałem, że po dwóch tygodniach. Ale z prezentacjami B8 słabiutko..
  5. Pojeżdżone, potestowane na tyle na ile mogłem. Pałowałem, jechałem spokojnie, pałowałem, hamowałem itp. etc. jedynie czego nie sprawdziłem to pełzania pod górkę... zapomniałem. Skrzynia ani razu nie szarpnęła, aczkolwiek ze 2 razy miałem takie wrażenie, jakby zmiana biegu trwała dłużej, taki lekki efekt autobusu "solaris"... zdarzyło się między 2 a 3 (a przynajmniej tak mi się wydaje... próbowałem potem specjalnie powtórzyć, ale się nie udało). Ogólnie, bardzo pozytywne wrażenia, nie mogę się doczekać W głowie pierwszy mały mod - dokupić dystanse no i zweryfikować co można odblokować za pomocą kompa. Na tym forum nie ma działu w którym prezentuje się swoje fury? Coby podejrzeć mody innych?
  6. On sam jest skrzynią zachwycony, a samochód zmienia tylko ze względu na koniec leasingu - normalnie jeździłby dalej. Twierdzi, że jeździ spokojnie i nie pałuje, ja miałem okazję jechać z nim kilka razy i wg mnie jeździ raczej nerwowo, może nawet trochę agresywnie (ale jego styl jazdy porównuje do siebie, może ja po prostu jestem niedzielnym dziadem, a on jeździ normalnie ?). Na DSG nie jeździłem nigdy a na automacie w ogóle jeździłem może ze 2-3 razy... A jeżeli chodzi o szarpnięcia - czy to się nie może zdarzyć? Czy zawsze automat ma działać idealnie bez zająknięcia? Czy jest jakiś taki najbardziej typowy objaw, który mógłby dosyć jednoznacznie wskazywać na jakiś problem? No właśnie nie mam zaufanego mechanika.. Podjadę z nim na przegląd i dopytam, czy gdybym dopłacił tam kilka zł to czy wydadzą jakąś kompleksową opinie odnośnie stanu samochodu ze wskazaniem na dsg (rozumiem, ze na przeglądzie standardowo podpinają pod kompa i chociaż sprawdzają błędy). Nie łudzę się, że biorą za taki przegląd jakąkolwiek odpowiedzialność.. Trochę wychodzę z założenia, że to jednak VW, czyli vw, skoda, seat, audi. DQ200 jest montowane w najbardziej masowej marce (vw) i w najbardziej masowych klasach (fabia, polo, golfy, ibizy itp) i masowych silnikach (1.2, 1.4 1.8 tsi) więc siłą rzeczy przy takiej masówce musi być więcej narzekających ale też gdyby faktycznie był aż tak duży problem z tymi skrzyniami to byłoby znacznie w temacie głośniej. No i skrzynia jest naprawialna, w najgorszym przypadku naprawa to jakieś 5-6 tyś zł. Poza tym to jest internet... wystarczy wpisać w google "mam katar" i człowiek dowiaduje się, że ma nowotwór i nie ma sensu się leczyć bo i tak zostało mu 5 dni życia... Mi bardziej zależy na tym aby się dowiedzieć co robić, aby nie dokładać do jej ewentualnej awaryjności (jak dbasz tak masz), a 200 tyś km tym passatem nie zrobię. Szukam w takim razie warsztatu, który zrobi serwis W przypadku 1.8 tsi w DSG można znaleźć na Internetach info o chip tuningu, ale prawie zawsze jest dopisane, że ze względu na skrzynie podniesienie momentu jest ograniczone do ok 270, 275 max
  7. Byłem w kilku serwisach VW coby zasięgnąć info czym to dsg jest i rozmowa wygląda zawsze tak samo. - a z którego roku jest samochód? - 2017 - a silnik jaki? - 1.8 tsi - a to skrzynia jest bezobsługowa, jeździć Byłem też w kilku punktach w których sprzedają samochody używane i wszyscy potwierdzali, że nie ma się czego obawiać, że sami sprzedają dsg i samochody do niech nie wracają.. Ale też kilka lat temu jeździłem Fabią 1.2 tsi z bezobsługowym rozrządem, który faktycznie był bezobsługowy pod warunkiem, że wymieniło się go co 30k km... stąd pytam. Rozumiem, że warto olej w DSG warto po zakupie wymienić. Czy ktoś może podać jaki jest to orientacyjnie koszt? Ewentualnie ktoś to robił na terenie Warszawy lub okolic?
  8. Witam wszystkich Planuje od znajomego kupić Passata B8 1.8 DSG z 2017r z przebiegiem lekko ponad 60 tyś km. Samochód jest w leasingu, ale znajomy jeździ nim od nowości więc jeden, sprawdzony właściciel. Odbyłem póki co jedną jazdę próbną jako pasażer - nie zauważyłem niczego niepokojącego. Jeszcze oczywiście będę sam testowo powoził. Niemniej pytanie mam takie: - kolega oddaje samochód do ASO na przegląd po 60tyś km i kilka dni później odkupuje od niego samochód. Czy po takim przeglądzie w ASO jest sens dawać samochód na przegląd przed sprzedażowy - zdaje się, że te przeglądy w dużej mierze pokrywają się? Czy ktoś ewentualnie wie ile taki przegląd w VW kosztuje? Myślałem, aby dorzucić kilka $ do tego przeglądu po 60tyś km ale nie wiem czy to ma sens - czy samo przejście przeglądu nie jest wystarczające? Samochód nie był bity - to będzie pierwszy automat w moim życiu. O DSG trochę poczytałem, trochę się cykam a trochę się nie mogę doczekać, bo działa zarąbiście. Wiem jaki model jest to skrzyni, że jest to tzw. sucha i bezobsługowa. Ale na internetach piszą, że przy 60tyś warto wymienić płyny. Pytałem znajomego i nic takiego nie robił. Czy warto oddać samochód na jakiś serwis DSG? Zależy mi na bezawaryjności (jak każdemu), planuje tym samochodem kilka lat pojeździć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności