Skocz do zawartości

Ghosty666

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Odgrzeje kotleta trochę. Od roku szukałem przyczyny stuków w moim 1.8t AEB... Pierwsza diagnoza, że szklanki stukają... Wymienione i brak efektu. Pompa oleju może dawać za słabe ciśnienie i faktycznie wymagała już wymiany, ponieważ zaworek zwrotny był porysowany... Po wymianie dalej stukał... Napinacz i łańcuch też wymieniłem... Kilka dni temu stukanie się nasiliło i inny mechanik zaczął szukać przyczyny no i znalazł... Koło zębate wałka pośredniego się poluzowało i stukało, wybijając klin stopniowo coraz bardziej... Po wymianie nastała upragniona cisza xD panewki też były sprawdzone i wymienione na nowe mimo że stare nie wykazywały zbytnio zużycia. Panewka wałka pośredniego była wykruszona co uszkodziło starą pompę oleju. Dodaje ten post dla potomnych :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności