Ghosty666
-
Liczba zawartości
1 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Ghosty666
-
Witam. Odgrzeje kotleta trochę. Od roku szukałem przyczyny stuków w moim 1.8t AEB... Pierwsza diagnoza, że szklanki stukają... Wymienione i brak efektu. Pompa oleju może dawać za słabe ciśnienie i faktycznie wymagała już wymiany, ponieważ zaworek zwrotny był porysowany... Po wymianie dalej stukał... Napinacz i łańcuch też wymieniłem... Kilka dni temu stukanie się nasiliło i inny mechanik zaczął szukać przyczyny no i znalazł... Koło zębate wałka pośredniego się poluzowało i stukało, wybijając klin stopniowo coraz bardziej... Po wymianie nastała upragniona cisza xD panewki też były sprawdzone i wymienione na nowe mimo że stare nie wykazywały zbytnio zużycia. Panewka wałka pośredniego była wykruszona co uszkodziło starą pompę oleju. Dodaje ten post dla potomnych :-)