Skocz do zawartości

szkyrpek

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Klej dany, otwory czyste. Dokrecenie na 100NM nic nie daje. Prawdopodobnie jest zły stożek w wariatorze względem stożka w śrubie.
  2. Witam. Ostatnio został wymieniony wariator w Passacie B6 2.0 FSI kod silnika BLR. Wszystko złożone na blokady, śruba wariatora dokręcona z momentem. Po okolo 4 minutach pracy silnika na obrotach jakowych silnik zgasl. Pracuje jeden wałek. Przyczyną luźna sruba wariatora. Odkręciła się samoczynnie. Sruba nowa kupiona w ASO, nowy walek i nowy wariator. Jaka moze byc przyczyna ? Zly gwint w walku czy zly stożek w wariatorze względem stuby ? Ja za wariator wraz z łańcuchem i napinaczem dalem 2000. Teraz czy zamiennik wariatora moze byc winny odkręcania się sruby ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności