Skocz do zawartości

Radektraveller

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.6 TDI 120KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam jak w temacie od 2 dni kiedy nastała lekka odwilż na zewnątrz i zwiększyła się wilgotność powietrza zauważyłem z rana po odpaleniu i zahamowaniu po przejechaniu kilkunastu metrów że pedał hamulca jest twardy a jego skuteczność hamowania jest na około 20 procent przy czym żeby skutecznie zachamowac trzeba mocno wcisnąc pedał hamulca, po kilku przyhamowaniach wszystko wraca do normy i hamulce działają normalnie nie zauważyłem też aby płyn hamulcowy ubywał że zbiorniczka, klocki z tyłu nowe a z przodu jeszcze z 35%, proszę o poradę jaka może być przyczyna
  2. Witam czy ktoś się spotkał z okopcona sadza turbosprężarka w okolicy cięgna od gruszki turbosprężarki mój egzemplarz to passat B8 1.6 TDI ale w 2.0 TDI jest podobny układ.???
  3. Ok sprawdzę twoja poradę i odpisze czy działa dzięki.
  4. Witam przy wrzucaniu wstecznego w pasku b8 1.6 TDI czasami wystepuje zgrzyt. Czy to problem wysprzeglenia czy skrzyni?
  5. Te zdjęcia są zrobione już po około 1 tys km.
  6. Witam mam problem z hamulcami passat b8 kombi 1.6 TDI ostatnio auto stalo w wilgotnym garażu 2 tyg. Tarcze przed postojem były ok. Po postoju tarcze mocno skorodowaly tak z podczas hamowania mocno szorowały po ok 100 km zauważyłem że auto jakby pulsowało przy hamowaniu przy lekkim dohamowywaniu. Z tyłu tarcze nie wycierają się na całym obwodzie a z przodu też nie są idealnie czyste. Co się mogło stać? Pierwsze zdjęcia to tył 2 i 3 przód i 4 to tył
  7. mam ten sam problem Passat b8 variant 2015 rok nie zamykaja sie drzwi kierowcy z pilota, po nacisnieciu kluczyka zamknij zamykaja sie pozostałe drzwi natomiast kierowcy sie nie zamykaja. Szyby działaja normalnie, podczas jazdy automatyczne zamykanie działa poprawnie na reszte drzwi tylko drzwi kierowcy nie chca sie zamknac jedynie mozna je zamknac z kluczyka. drzwi wszystkie domkniete klapka wlewu paliwa maska i klapa z tyłu pozamykane, czy ktos przerabiał i moze wie w czym tkwi problem...?
  8. Ja polecam autogreen WINTER-MAX A1 -WL5 zależności od rozmiaru i typu klasa toczenia mają C i hamowanie na śliskim C do tego mają asymetryczny bieżnik. Są w bardzo dobrej cenie jeżdżę na takich są dobre na naszą zimę.
  9. Już po robicie. Zajęło mi to ponad 2 godziny. Niestety nie dałem rady zdjąć zabezpieczeń z daszka przeciwsłonecznego. Pod relingiem jest przyklejona taka pianka, bardzo chłonie wodę zauważyłem że w otworach mocujących w dachu jest gwint który jest nie wykorzystany, a szkoda bo można by wtedy relingi przykręcić od góry a tak trzeba rozkręcać podsufitkę aby dostać się do nakrętek...ta woda na tej piance już powoduje mikro korozję w rynnienkach relingiów w okolicy otworów mocujących... W każdym razie dałem radę odchylić podsufitkę aby odkręcić cały reling i dałem silikon w okolice otworu i skręciłem ponownie. Uszczelki nie wchodzą w grę bo reling odstawał od dachu a to powodowało by gwizd powietrza przy większych prędkościach.
  10. Witam wczoraj zauważyłem w passat B8 kombi że mam luźny reling z tyłu, delikatnie się rusza na końcówce. Doświadczony z opla astry odrazy zajzałem do bagażnika czy nie ma plamy na podsufitce i moim oczom ukazała sie piękna plama????. Pytanie czy ktoś przerabiał temat i da opis demontażu podsufitki. Nie będę używał orginalnych uszczelek... tylko znany i dobry patent uszczelki gumowe okrągłe hydrauliczne i silikon... Stawiam ? przy okazji za pomoc??
  11. Osram h7 led night braeker mają już homologację na niemieckie drogi do passata b8 w wersji ze zwykłymi halogenami. Rozmawiałem z Osram i powiedzieli że pracują aby w Polsce można było też na nich jeździć. Czy te LEDy z Ali mają homologację bo ostatnio widziałem za 2.2k z polskiego magazynu.???
  12. Witam, ostatnio w lampach halogenowych wymieniłem żarówkę na LED h7 Narva, wiem Jest to niezgodne bo nie mają homologacji. Ale Efekt super teraz widzę droge! Granicą światłocień zachowana jednak niepokoi mnie podcięcie doświetlające pobocze niby zachowane są te same wartości co halogen ,bo miałem zaznaczone granice światłocień kreskami na drzwiach garażu, to jednak snop światła z podcięcia wysoko świeci na pobocze , jadąc w lesie ładnie oświetla pobocze ale wysoko. jadąc nie oslepiam aut z naprzeciwka jednak jakbym wyprzedzał inne pojazdy i no dojeżdżał do skrzyżowania gdzie po prawej stronie stoi jakiś pojazd mógłbym go oślepiać. Pytanie moje czy da się wyregulować samo podcięcie w lampie halogenowej. Bo jak kręcę wysokością przy halogenie to obniżam tylko słup światła a to z kolei skaraca cała wiązkę przez co odległość jest za krótka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności