Skocz do zawartości

mati1700

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mati1700

  • Urodziny 18.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    maxi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    rzeszów

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. lozysko przykrecane jest do zwrotnicy na 4 srubach , lozysko demontujesz wraz z piasta, piaste wyprasowywuje sie z lozyska i montuje na nowe wiec dostepne jest samo lozysko
  2. hmm przyczyn moze byc kilka najpierw sprawdzil bym egr jak pracuje moze go dusi spalinami, tez mialem taki przypadek ze przy jezdzie przy ok 2 tys od 3 biegu w gory i depnieciu do spodu terepalo cala buta przyczyna byly wypadania zaplonow i do wymiany dwa pompowtryski pod obciazeniem ich praca wychodzila po za tolerancje pociagajac za soba pozostale pompki i brak jakichkolwiek usterek przy czyn moze byc wiele
  3. nie koło zamachowe jest montowane tradycyjnie na wale siilnika i nie sa w nim ani na nim montowane zadne sprzegła od dsg, sprzegła sa zamontowane na skrzyni widac to na schemacie wyzej. ze skrzyni wychodzi wałek jak ze zwykłej manulanej i wchodzi w dwumase. sprzegła w dsg sa wymienne osadzane sa na wałku i zabezpieczone poteznym segerem, sprzegła przychodza tylko w komplecie i sa ze soba juz zmontowane gotowe do zalozenia do skrzyni trzeba uwazac zeby sie to nie rozsypalo bo w warunkach warsztatowych nie ma mozliwosci wyustawiania tego a i po montarzu nowych sprzegiel robi sie nastawy podstawowe skrzyni bo inaczej szarpac bedzie przy przełaczaniu np P na D badz gasniecie samochodu przy delikatnym ruszaniu i zacznie glupiec mechatronika
  4. w b6 wspomaganie masz elektryczne wiec działac bedzie , jesli masz drazki i koncowki ok to przekładnia miałem juz taki przypadek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności