-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2004
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
lalus zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
lalus obserwuje zawartość → Problem z synchronizacją rozrządu
-
Witam, mam problem z autem wszystko wskazuje na to ze przestawił mi się rozrząd ten z tyłu na łańcuchu, stało się po tym jak odkręciłem od napinacza tą cewkę elektrozawór czy jak to się tam nazywa i wyjąłem taki trzpień bo myślałem ze się przecina ponieważ wcześniej miałem problem z napinaczem wyskakiwał mi błąd 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded). Wymieniłem łańcuch i ślizgi ale to nie pomogło wiec postanowiłem zajrzeć do tej cewki no i narobiłem jeszcze gorzej teraz silnik na jałowych obrotach pracuje nie równo i pojawia sie drugi błąd a mianowicie 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation, czyli ze niby uszkodzony hall ale wydaje mi się ze to przez ten napinacz. Czy przez odkręcenie tej cewki i wyjecie tego trzpienia mógł się przestawić rozrząd. Załączam skrin z Vcds, proszę o wasze sugestie