Jump to content

magicman

  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Koledzy może ktoś mi podpowie bo ręce opadają.b6 2.0tdi140km bkp hamulce sie ciage zapowietrzaja,wycieków brak,bledow brak,przewody nie popekne,tarcze i klocki zmienione ok6mc temu,pompa abs ok,plyn hamulcowy już 3razy wymienilem,dpowietrzniki wymienione na nowe.na oko wszystko wygląda ok ale jednak raz w mc muszę odpowietrzać hamulce.moze ktoś coś podpowie
  2. Mój ori aku dzis padł po 15latach. 2.0 tdi bkp 140km rocznik 2007 Mój wybór padł na centra 77ah 780a ,zobaczymy ile wytrzyma (gwarancja producenta na 3lata 😀 )
  3. Koledzy będę regenerować maglownice.moje pytanko co jeszcze kupic do tego zabiegu żeby zrobić to na tip top,coś w zawieszeniu po drodze też wypada wymienic żeby za pół roku znowu do mechanika nie lecieć?!
  4. W Kielcach w bosch car servis koszt 300zl robota,plus nowy olej 150,filtr oleju 25zl,imbus 30zl.czyli calosc można powiedzieć że 500 no i auto uziemione na na cały dzień bo silikon w misce olejowej musi dobrze wyschnąć
  5. Jak w temacie,kupię prawa strona drzwi przod i blotnik.do b5 fl kombi.bez rdzy,gotowe do założenia,drzwi mogą być nie uzbrojone bo mam graty ze starych.
  6. Koledzy byłem u mechanika na wymianie imbusa w pompie olejowej i przy okazji sprawdził mi stuki z przodu auta.okazalo się że maglownica ma luzy.podobno nowa kosztuje majątek,to prawda?wspomaganie elektryczne 2.0tdi rocznik 2007 silnik bkp.zna ktoś jakieś dobre zamienniki i czy tak szedł jeden model czy pare,czy są warsztaty które regenerują takie elektryczne cuda?
  7. Ja właśnie wsadzilem ate na przod klocki i tarcze,a na tył wleciały textar klocki i tarcze.plus nowy plyn hamulcowy.staje dęba jak szalony.
  8. Nikt tam nie grzebał bo auto jest od nowosci w domu i tylko ja się nim zajmuje.nalatane mam 167,500
  9. Koledzy jestem przed wymiana tego "imbusa" w pompie. mechanik mowi że można wsadzic ten dłuższy ok 10 cm ( moj ma ok 77mm) i będzie lepiej wtedy bo będzie inne obciążenie tego imbusa i na trochę dłużej to wystarczy,bo mniej/wolniej się będzie wycierać.czy to prawda?
  10. Koledzy a czy w świętokrzyskim jest jakaś firma specjalizująca się w wymianie tego wadliwego walka z gniazdem,żeby mieć spokój na dobre.bo widzę tylko warsztaty znad morza, jechac z Kielc do Gdańska na wymianę to troszkę daleko
  11. Dzięki piękne,ciekawe jaki jest czas uszczelnienia/utwardzenia tego silikonu żeby móc olej zalac żeby było szczelne
  12. Koledzy zabieram się za wymiane zabieraka pompy oleju w 2.0 tdi pd bkp,nr zabieraka jaki kupilem to 03G115281F 77mm.czy po zdjęciu miski olejowej tam idzie jakas uszczelka?jeśli tak to jaki ma ona nr?
  13. 2.0 on silnik bkp przebieg 162 tys rocznik 2007 Kupiony w salonie jako nowy wiec przebieg autentyczny. Naprawy to tylnie zaciski regeneracja i wymiana sprezyny przod bo pekla.a tak to nic sie nie dzialo. Zastanawiam sie tylko nad imbusem w pompie oleju ale przy tym przebiegu nie wiem czy warto?
  14. Koledzy jak w temacie.mam pękniety zaczep ciegna poziomowania xenon tyl.Ten zaczep co wahacza sie trzyma u mnie ze starosci juz sie rozsypal i to ciego sobie po prostu wisi.czy ktos juz z was takie cos przerabial i moze jakas rada albo nr czesci tego ciegna bo podobno sa jakies zestawy naprawcze.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy