Skocz do zawartości

Bart Straconka

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Szanownych Kierowców. mam identyczny problem. Bardzo nie chce zapalić ale jak już się uda w końcu to jak się rozgrzeje to zapala bez problemu. W zimne letnie poranki zaczęło się to pogarszać wiec myslałem, że przed jesienią jakiś mechanik w okolicy to ogarnie. Niestety walczyli cały wrzesień i nic nie udało się wymyślić. Wymienione świece, wtryski, czujnik temperatury. Sprawdzone ciśnienie paliwa, jest ok. Diagnoza mechanika to walnięta mapa wtrysku. Niestety elektronicy u mnie nie mają oryginalnej, żeby na nowo zaprogramować ECU... Naładowałem dziś akumulator bo był już wymęczony i i dziwo, po 3 dniach stania bezczynnie, zapalił, pochodził 5 sekund równo i zgasł haniebnie. Potem pomęczyłem go z 10 minut, ale nie chciał zapalić. Wlałem mu więc strzykawką kilka mililitrów E95 przez otwór odmy w tej plastikowej rurze powietrza, zapalił, rozgrzałem go trochę i tyle prób na dziś. Jutro sprawdzę sposób Pana PZ (odepnę przepływkę) i jeszcze sprawdzę ten nieszczęsny system powietrza wtórnego. A i jeszcze oględziny silnika dziś mnie zastanowiły, czy aby podciśnienia mam dobrze podłączone? Czy są dostępne schematy/zdjęcia? Próbowałem tego szukać np na filmikach na youtube ale są zbyt ciemne i nie wszystko widać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności