Skocz do zawartości

Gtgt2222

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak też tak miałem lecz to nie będzie przepływomierz napewno bo po odpięciu wtyczki od niej samochód by inaczej się zachowywał a jest tak samo
  2. Używana ale originalne bosha z tego samego silnika wyjęta Dodam że czasami zamiast wypadania zapłonów silnik na biegu jałowym chodzi na podwyzsonych obrotach około 1800 obrmin Tak też już wymieniałem ten sam czujnik rok temu ale on raczej nie ma wpływu na wypadanie zapłonu
  3. Właśnie nie bo wyminielilem ja gdyz miałem za uboga mieszankę i pomogło a po dwóch tygodni zaczęło się wypadanie zapłonów i wtedy wypiolem wtyczkę żeby sprawdzić czy pomoże ale nie pomogło i nadal wypadają niestety
  4. Właśnie wymieniłem dwa tyg temu przepływke na inną i wszystko było ok a po wypięciu tej z wtyczki to samo jest
  5. Witam mam problem z wypadaniem zapłonu w moim passacie zaczęło się nagle dwa dni temu objawia się głowie na biegu jałowym nie równa praca i mrygajaca ikonka check podmieniałem cewki i nic nie pomogło świece wymieniałem rok temu proszę o pomoc pozdrawiam
  6. Witam mam problem z moim passat b5 1.8 t fl awt 150 km + lpg od jakiegoś czasu w moim samochodzie czasami podczas jazdy na benzynie dławi się szarpie w przedziale obrotów 1800 -2600 a w samochodzie czuć smród jakby spalonego oleju Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności