Skocz do zawartości

Gelo231289

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

158 wyświetleń profilu
  1. Witam jak w temacie Pacjent to Passat b5fl 2001rok 2.0 benzyna 115km mam problem mianowicie takie ze zapalila mi sie kotrolka silnika po podpieciu vcds bład P1116 sonda lambda bank 1 grzanie przerwa w obwodzie zmierzyłem miernikiem obie sondy przed i za katem przed katem na uruchomionym silniku sonda pokazuje 13,50v a oporność wynosi 4,5ohma za katalizatorem sonda pokazuje napiecie od 8 do 9,8 v a oporność wynosi .8,6 ohma proszę o podpowiedz z góry dziękuje
  2. Radek wszystko rozumiem może nie wyraźnie napisałem turbo mi chodzi i kolektor wydechowy id awx pod silnik ahu i do tego jak juz to pójdzie na wymianę to zmienić od razu kolektor dolotowy tez zmienić z przejściem na wierzą
  3. Polonez to dobrze jak rozumiem bez przeróbek podejdzie turbo i kolektor wydechowy pod ahu i czy jest różnica w kolektorze ssącym czy tez dac od awx czy zostawić stary ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności