Skocz do zawartości

Kalar

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jestem już po całym zabiegu. Dokładnie tak jak kolega napisał KBL pasuje bez problemu - wszystko to samo. Co do przełożeń, to faktycznie inne przełożenie główne , trochę czuć na dynamice ,ale nie ma tragedii. Do jazdy w mieszanym raczej wystarcza 4 chyba, że się trochę przekroczy prędkość? Co do osiągów: na 4, przy 2000obr jest 80km/h -na 5, przy 2000 obr mam 120km/h -na 5, przy 3000 obr mam 170km/h - przy 200km/h dochodziło do 3500obr, być może coś jeszcze by się dało bujnąć( albo jeszcze mapkę trochę trzeba podciągnąć) - na skrzyni JCX miałem 4100obr przy takiej prędkości i odcięcie Jadę teraz na Niemcy, to zobaczę jak na trasie wyjdzie przyśpieszanie i spalanie. Trzymajcie się wszyscy?
  2. Witam wszystkich! Prawdopodobnie kończy mi się skrzynia-szumią łożyska, odgłosy cichną po włączeniu sprzęgła, bądź puszczenia gazu. Korzystając z okazji chętnie włożyłbym jakąś dłuższą skrzynię - głównie autostrady. Moc auta już została podniesiona także powinno sobie poradzić. Obecnie mam 5biegów JCX ,prędkość przy 2200obr 100km/h: przy 3000obr 145km/h (GPS 137km/h) Koleś od skrzyń biegów polecił mi KBL, ale nie podał żadnych szczegółów. Czy ktoś przerabiał już taki temat i może polecić jakiś model na przekładkę? Głównie zależy mi na tym żeby nic więcej nie kombinować, starą wyrzucić i włożyć nową. Może ktoś ma info czy KBL będzie pasowała- wymiary, sprzęgło, wieloklin,wysprzęglik, wybierak itd. Bardzo chętnie przyjmę też informacje o przełożeniach na poszczególnych biegach , bo nigdzie nie mogę znaleźć. Proszę o jakieś info
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności