Skocz do zawartości

hamer

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To nie wina ASO. Akuratnie ASO zdiagnozowało problem. Jak pisałem, problem stworzył "serwis" Irmar - nie tknęłi korka spustowego z mechatroniki, kiedy olej spuszczali, a wlewając nowy, wlali go ok. 0,6 l za mało... ASO nie zamierzało się bawić w żadne naprawy - nie regenerują skrzyń biegów. EDIT: Rozumiem, że teoretycznie mechatronika powinna zostać dalej zalana, zgodnie z tym co piszesz, ale najwidoczniej oleju było niewystarczająco, albo coś innego schrzanili, skoro objawy zaczęły się po wymianie.
  2. Cześć Wybacz, że długo po czasie, ale zarzuciłem tymczasowo temat ze względu na inne zajęcia. Wiem, co było przyczyną - pseudomechanicy spod szyldu Irmar w Krakowie, mieniący się fachowym serwisem. Jak zapytałem, twierdzili, że potrafią wymienić olej w DSG i automatach ogólnie. BA! Nawet mają w spisie usług wymianę oleju w skrzyniach automatycznych. Ale sk....yny nie wiedzieli, że trzeba w DSG odkręcić dodatkowy zawór do mechatroniki. Jak się okazało w ASO po kilku dniach, spece z Irmar najzwyczajniej spierdolili mi skrzynię, bo nie zalali mechatroniki. Przepraszam za słownictwo, ale wiedząc, że dali ciała, właściciel unikał odpowiedzialności i nie poczuwał się do naprawy nawet z OC. ps: warsztat godny dodania do wątku druciarzy...
  3. hamer

    Widok - kamera 360

    Pozwolę sobie podbić wątek. Ma ktoś może jakieś przypuszczenia/porady?
  4. hamer

    Widok - kamera 360

    Cześć, odświeżę nieco wątek przedniej kamery, bo widzę, że sporo się w tym temacie Koledzy doktoryzowali Czy ktoś z Was miał podobny problem albo wie, co może być przyczyną, że obraz z przedniej kamery jest odwrócony dokładnie do góry nogami? Miałem auto po gradobiciu przez parę miesięcy w ASO i kilka dni po odebraniu zauważyłem, że obraz jest do góry nogami. Jakby fizycznie kamera była założona na odwrót. Nie wiem czy jest to możliwe, czy coś po prostu źle coś podpięli. Z góry dzięki za ewentualne sugestie. H
  5. Witam Odświeżę temat. Ostatnio wymieniłem olej w skrzyni - jak u kolegi jamika - autko to B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4, przebieg 57 tysięcy. Niestety po wymianie oleju zaczęły się takie same objawy, jakby klikanie. @Jamik udało Ci się problem chociaż zdiagnozować? Pozdr. Edit: oprócz objawów klikania przy hamowaniu (z hamulcem rzadziej, ale też klika) zapomniałem wspomnieć o szarpaniu przy ruszaniu lub redukcji. Mniej odczuwalne na Drivie, bardziej na Sporcie Niemniej jednak bardzo irytujące. Szczególnie, że przed wymianą oleju skrzynia chodziła perfekcyjnie.
  6. Dzięki za odpowiedzi. Ja już chyba z 10. raz w ciągu pół roku i za każdym razem w najmniej odpowiednim momencie Dlatego zacząłem szukać posiadaczy doświadczonych w tym problemie. Staram się delikatnie, choć mi to zajmuje ok. 10 sekund Czyli standardowy problem elektroniki.
  7. Witam Być może ktoś już miał podobny problem, nie udało mi się znaleźć podobnego na forum. Passat B8 variant keyless. Mianowicie: czasem po otwarciu bagażnika, nie można go zamknąć ani z przycisku klapy, ani z kluczyka. Przy wciśnięciu przycisku z klapy wydaje ok. 5 szybkich piknięć w wysokich tonach i ani drgnie. Myślałem, że to być może z powodu otwartych drzwi kierowcy, odpalonego silnika, włączonych awaryjnych. Szukałem różnych wspólnych czynników dla tego zachowania, ale nic z tego. Mam wrażenie, że bagażnik nie zamyka się, "bo tak". Pomoże ktoś? Dodatkowe pytanie - co oznacza (również czasem) pikanie w momencie otwierania bagażnika? Dźwięk brzmi, jak ten cofającej ciężarówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności