Skocz do zawartości

nimzok

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chciałbym się po raz pierwszy przywitać na tym forum, dzień dobry ;-). Pojawił się u mnie taki problem - podczas jazdy nagle obrotomierz nagle spadł do 0 obr., prędkościomierz do 0 km/h, zagasły również wskazania MFA - oprócz dwóch dolnych wierszy (przebieg oraz temperatura). Jechałem ok. 140 km/h na autostradzie, bardzo ciepło, pełen załadunek wakacyjny (ale to nie pierwszy raz w takich warunkach). Na pewno nie wyłączyło się wspomaganie kierownicy oraz wspomaganie hamulców. Niestety, nie jestem pewien, czy wyłączył się silnik, czy nie (byłem skupiony na bezpiecznym zjechaniu na pas awaryjny przy dużym natężeniu ruchu). Na miejscu sprawdziłem kody błędów za pomocą aplikacji Torque - nie znalazła żadnych błędów. Odczekałem chwilę, uruchomiłem samochód i jechałem ostrożnie, nie więcej niż setką, do domu. Po tym incydencie nic się nie działo - samochód zapala normalnie, problem jw. się nie powtórzył. Dzisiaj również jechałem kilka razy, trochę solidniej przycisnąłem gaz przez paręnaście kilometrów na autostradzie - osiągi jak zwykle, żadnych przykrych niespodzianek. Jestem drugim właścicielem mojego paska - jeżdżę od ponad roku bez żadnych przygód do tej pory. Jak dalej postąpić z tym problemem? Może ktoś miał coś podobnego? Czy ma sens sczytanie kodów w warsztacie? Czy ktoś może polecić kogoś w południowej części okolic W-wy (nie ASO)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności