Skocz do zawartości

kuba12048

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Co w tym wypadku radzisz zrobić? Czyszczenie pomoże? Dziś zdemontowałem gruszkę i jest w niej mnóstwo rdzy i chodzi dość ciężko. Dźwignia przy turbinie stawia dość duży opór w połowie i słychać taki przeskok. Audi a3 8l 1.9 110km ASV Geometria chodzi w całym zakresie Zaworek N75 podmieniany Nie przechodzi w tryb awaryjny Niedoładowanie na wyższych obrotach http://vaglogi.pl/log-011_003_R9C2do.html
  2. Witam Pacjent: Audi 1.9 tdi 110 asv Problem polega na notlauf przy 110-130 Problem pojawił się około pół roku temu i ustąpił po podmianie zaworka n75 z a4 ajm. Około tydzień temu problem powrócił. Po zgaszeniu i dopaleniu powraca do normy gdy znowu nie depne do około 110-130 Jedyny błąd jaki pokazuje to 17965 Dotychczas wykonane kroki. -podmieniłem 3 różne zaworki n75 (łącznie z tym od egr) -Ruszałem sztangą gruszki. Ręka jest to niemożliwe (chowa się w całej płaszczyźnie) -wężyki były wymienione pół roku temu, więc nie stawiam na nie, ale możecie podsunąć pomysł jak je sprawdzić żeby znów nie zmieniać -Jeden zaworek poświęcony na eksperymenty z czyszczeniem (dalej to samo) Poniżej logi: http://vaglogi.pl/log-011_003_007_53fYuU.html górne kolumny - brakło miejsca do rozpędzenia się. Dolne kolumny - przeszedł w tryb i od razu odpuściłem http://vaglogi.pl/log-011_eNsCoV.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności