-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam , problem polega na tym że moj passat 1.9 tdi bxe , na zimnym silniku pracuje na wszystkie 4 cylindry , po osiągnieciu temperatury około 50 C pracuje na 3 cylindry , czasami na rozgrzanym silniku nie chce odpalić dopiero jak dodam mu gazu , gdy dodam mu obroty na rozgrzanym silniku to tak jak by na chwile znowu pracował na 4 cylindry , a kod błedu jaki udało mi się zdiagnozować na komputerze to P0201Raw code: 0201ECU: Engine control unitStatus: ConfirmedOBDII: Injector 1 - circuit malfunction Volkswagen: Injector 1 Control Circuit , moje pytanie brzmi bo szukałem wszedzie na forach internecie co to moze byc wtryskiwacz czy wiązka czy moze wałek rozrzadu ze szklankami bo każdy pisze cos innego , oczywiscie nie rozbierałem jeszcze pokrywy z góry silnika bo sie zastanawiam czy sam sobie z tym poradze dziękuje za odpowiedż i pomoc
-
Kamil27 zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Witam , mam pasata b6 1.9 tdi ostatnio wyskoczyl mi błąd p0234 przeładowanie turbo wymienilem czujnik doladowania , nie pomogoło , gruszka i sztanga pracują , przedmuchałem zawór magnetyczny po czym jeden dzien auto jezdzilo normalnie nie odcinało mi na 3 biegu powyzel 3 tys obr ani przy 120 km/h na 4 czy 5 biegu , potem problem znowu wrocil nastepnego dnia znowu wyczyscilem zawor magnetyczny gdzie auto nie mialo wogole mocy byl blad p0299 poczym znowu moc wrocila i p0234 zaznaczam ze turbo po regeneracji mokre jest regenerowal je poprzedni wlasciciel olej mam w egr w intercooler i zaworze magnetczyny turbo laduje do 2.5 bara i odcina i slychac ciagle jak bloow up z turba i pytanie czy to zawor czy turbo ???????? do wymiany ????? dziekuje za pomoc