Skocz do zawartości

Zepis

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Otóż mam ten sam problem z wkładem magneti on jest jakby dłuższy o 2 mm i rurka która wchodzi od dołu jest za krotka i tak jak wyżej osoby pisały bliżej rezerwy auto gasło mi w najmniej oczekiwanym momencie wróciłem do używki z bory I obrazu pasuje lepiej, a że ciężko odpala to albo za małe ciśnienie wklad generuje albo zapowietrza sie, przejrzyj układ paliwowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności