Skocz do zawartości

filipskipl

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, oddałem do mechanika auto z następującymi problemami : - Cieknąca pompa wtryskowa - Brak mocy - Wymiana rozrządu Po odebraniu auta od mechanika dowiedziałem się ze pompa poszła do regeneracji. Jednak 2 miesiące po odebraniu auta od mechanika który trzymał go 1,5 miesiąca u siebie auto zyskało trochę mocy ale i tak nie była to seria. Z braku czasu odpuściłem temat.Po paru tygodniach jazdy dziwny szum z pod maski pooglądałem wszystko i okazało się że poluzowało się koło napędu pompy oleju i dobrze że były osłony bo tylko na tym trzymało się to koło... generalnie masakra. Zrażony po raz kolejny do mechaników postanowiłem złożyć wszystko do kupy osobiście, jednak mam mały problem. Wałek rozrządu ustawiony, wsadzona blaszka, koło zamachowe ustawione na znak pasuje, jednak koło w pompie przesunięte jest o jakieś 1/4 obrotu nie można wsadzić nasadki żeby go zablokować, co w takim przypadku mam zrobić ?? czy ściągnąć koło pasowe i przestawić w odpowiednie miejsce ? może jednak pompa jest jakoś źle ustawiona i to tłumaczyło by brak mocy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności