Skocz do zawartości

tomil5

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomil5

  • Urodziny 31.10.1955

Informacje osobiste

  • Imię
    tom
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    w-wa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam. Pozwolę się podpiąć pod powyższy wątem. W pasku AVB zaczęły się palić kontrolki abs i tc - po odpaleniu silnika wszystko było OK, po jakimś czasie ok 15 do 20 min. jazdy zapalały się i nie gasły. Dodatkowo po dłuższej jeździe zaczęła migać kontrolka świec żarowych i napis motorstorung verkstatt. Podpiołem VAG i kopm. wskazał błąd 00526, po prześledzeniu forum wymieniłem włącznik świateł stop i teraz jest heca światła stop palą się bez przerwy bez względu na to czy jest załączona stacyjna czy nie - myślę że nastąpiło zwarcie - może jakieś sugestie - VAG wskazuje dalej ten sam błąd 526.
  2. Dzięki serdeczne za opinie, proszę jeszcze o wyjaśnienie zbyt dużej masy powietrza, co jest nie tak - jaka przyczyna i czym to grozi. Sredecznie pozdrawiam i Wielkie Dzięki.
  3. prosze o pomoc. załączam zdjęcie z VAG mojego paska, jeden z mechaników stwierdził że kąt wtrysku jest przestawiony o 3 st, i jedna z pompek leje. silnik moim zdaniem chodzi ok, pojechałem do gościa który wymieniał rozrząd, ten stwierdził że kąt jest w normie, pompki są jak nowe - zrobiłem zdjecie które zamieszczam - prosze o ocenę kto ma rację ja niestety nie na tym się nie znam a nie chcę być robiony w konia. pozdrawiam i czekam na opinię
  4. No cóż, rozebrałem osłonę kierownicy od góry, polałem trochę cx-80 jakby mniej piszczało - piszczy tylko jak skręcam kierownica w lewo, w prawo nic. Po zdjęciu osłony mam ten pisk jakby na wierzchu, wystarczy dotknąć i już.. Jeżeli nie przejdzie bedę brał pod uwagę pozostałe sugestie. Dziekuję za zainteresowanie i porady
  5. Witam. Od jakiegoś czasu pojawił się dosyć irytujący dżwięk przy obrocie kierownicą, dżwięk dochodzi spod kierownicy raczej na pewno powstaje w kabiniei tylko wtedy gdy ruszam kierownicą, przypomina obcieranie plastiku o gumę, próbowałem spryskać szczelinę pomiędzy obudowa kolumny a kierownicą wd-40, ale nie odniosło to skutku. Proszę o pomoc jak to usunąć,może ktoś na forum spotkał się z takim objawem. Pozdrawiam
  6. tomil5

    błędy

    Marek mam prośbę, może "troszeczkę jaśniej" gdzie tego szukać, w książce "sam naprawiam " tego nie znalazłem
  7. tomil5

    błędy

    witam proszę o pomoc, dzisiaj wyszły mi błędy: 476 (nie daje się skasować), 1336 (skasowany) moduł kopf. 7x Komfortgaret HLO 0003 błąd sporadyczny i 18043 (brak osprzetu nie zwiazany ze sprzętem), nie mogę znaleźć czego dotyczą. podczas sprawdzania VAG przy silniku podano kod dilera 5314, podczas gdy przy pozostałych (abs, radio, moduł komf.) kod 5311, a przy liczniku nie ma kodu - czy to prawidłowe
  8. tomil5

    chetni na chipsa Wawa/Lublin

    wstępnie byłbym chetny zależy jeszcze kiedy i ile silnik 1,9 tdi PD 74 kW AVB
  9. Witam. Bardzo dziekuję za naswietlenie tematu i poświęcenie tych co mają daleko parking. Doceniam i jestem pełen uznania, no ale czego się nie robi dla ukochanego paska (nawet jeżeli nie ma środkowego zagłówka na tylnej kanapie). dzięki za opis prowadnic zagłówka środkowego masz rację będę szukał oryginału. Pozdrawiam.
  10. dzieki za informacje ja mam tylne siedzenie z podłokietnikiem otwieranym i stąd może krótsze prowadnice (otwory) w środkowym siedzisku. Wypada skrócić prowadnice w srodkowym zagłówku - prowadnice te powinny mieć ok 10 - 11 cm tylko wtedy na prowadnicach nie będzie karbów do ustawiania różnych wysokości usytuowania zagłówka. proszę o podpowiedź jak jest w "firmowym" zagłówku, prowadnice są krótsze, ale czy mają karby ?, czy zagłówek jest taki sam jak pozostałe na tylnej kanapie.
  11. Szukam informacji na temat środkowego zagłówka tylnej kanapy w pasku kombi. Dokupiłem trzy zagłówki i okazało się że środkowy ma za długie prowadnice - wszystkie zagłówki mają tej samej długości prowadnice. Proszę o info czy to jest typowe w paskach (rok 2003) myślę o skróceniu tych prowadnic, czy środkowe siedzenie ma rzeczywiście krótsze . Proszę o pomoc może jakieś zdjęcie.
  12. witam forumowiczów. od lutego 2007 jestem posiadaczem paska 3BG 1,9 TDI PD AVB. Nie mam podswietlenia nawiewów na desce dzisiaj to rozebrałem i kicha. Do czego służy ta kostka? jest w prawym boczku i ma napiecie po załączeniu oświetlenia, czy można z t ej kostki zasilić podświetlenie nawiewu czy da sie dorobić lampki lub lepiej diody.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności