Skocz do zawartości

zielak80

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W załączniku dodałem log dynamiczny, niestety program vag-com utworzył plik CSV w tragicznym stanie - brak tabel. Zrobiłem skan bloku: 003, 008, 011. Jakim środkiem można myć przepływomierz? LOG-01-008-011-003.CSV
  2. Witam serdecznie, mam nie typowy problem z moim VW. Po przeczytaniu artykułu i obejrzeniu filmu na yt o przepływomierzu, zainteresowałem się moim vagiem. Po podłączeniu skanera Vag, okazało się, że mój samochód troszkę nie domaga na wysokich obrotach. Jak widać na załączonym obrazku przepływ powietrza nie osiąga żądanej wartości. Na biegu biegu jałowym wartość powietrza jest w normie. Samochód jest dynamiczny od 0 do 120 km/h. Auto osiąga maksymalną prędkość 170 km/h. Jedynie zauważyłem wysokie spalanie rzędu 8-10 litrów na 100 km poza miastem. Moje pytanie brzmi, co może być przyczyną takiego zachowania przepływomierza? Czujnik jest uszkodzony, czy problem leży gdzieś w przewodach powietrza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności