Skocz do zawartości

sebae30

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Jako że jestem nowy, trochę poszperałem po forum i znalazłem podobne tematy ale nie dokładny mój przypadek. A więc, po podpięciu VCDS-a wyskakują mi 4 błędy. Mianowicie: 004705 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 1 (N240) P1261- 006 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny 004711 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 3 (N242) P1267 - 006 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny 004720 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 4 (N243) P1270 - 006 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny I ta sama sytuacja jest z cylindrem 2, przez nieuwagę nie spisałem oznaczenia a nie chce z głowy wymyślać numerów. Po wykasowaniu błędów pojawiają się na nowo, 2 cylindry przy obrotach biegu jałowego, 2 następne przy lekko ponad 1300 obrotów. Sprawdzałem korekcje, ramka 13 : Cylinder 1,+1 Cylinder 2, -0,30 Cylinder 3, -0,34 Cylinder 4, -012 Dodam iż wartości dawkowania zmieniają się bardzo błyskawicznie, gdzie po sprawdzeniu korekcji u kolegi w Touranie jak i w większości filmików znalezionych w internecie, te wartości zmieniają się dużo wolniej niż u mnie. Ramka 18: Wszystkie cylindry na biegu jałowym posiadają wartość 0, po dodaniu gazu wartość 0, po zwolnieniu 0 ( czasami raz na jakiś czas któryś cylinder na przemian pokazuje 2). Ramka 23: Wszystkie cylindry na biegu jałowym pokazują wartość 0.23. Nie wiem czy coś się tu powinno zmieniać ale jak dodaje gazu to praktycznie cały czas stoi w miejscu, czasami zmienia się na 0.24. Auto normalnie odpala. W trakcie jazdy niekiedy przy przyspieszaniu czuć tak jakby przydławianie się, zazwyczaj dzieje się to na wyższym biegu i mniejszych obrotach. Dodam również, że auto w mieście pali mi okolo 10l, co stosunkowo wydaje mi się ciut za dużo. Rozebrałem pokrywę zaworów żeby sprawdzić jak wygląda sprawa z pompowtryskami. Wyglądają tak jakby były wymieniane może przy akcji serwisowej jak była, nie wiem. Z kolei wiązka pompowtrysków ma 3 popękane kostki z czego jednej juz prawie nie ma, 2 z nich są w dobrym stanie lecz jedna jest tak rozwalona, ze zostało jej tylko tyle żeby wcisnąć ją w zawór pompowtrysku, jeśli dobrze to interpretuje. Przewody widać na wierzchu. Może któryś z kolegów miał podobne problemy, bądź ktoś zna przypadek i poradzi jak go spróbować zdiagnozować i usunąć usterkę. Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności