Skocz do zawartości

Bartosz 88

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witajcie koledzy Pacjent b7 variant,2014 rok,2.0tdi 140km. Od jakiegoś czasu był problem z odpaleniem(potrzebował dluzsza chwile niż zwykle by zagadać)głównie po nocy...no to bach do serwisu (niemieckiego!) I oczywiście wg. nich wszystko ok tylko akumulator jest na wykończeniu,poza tym to wsio gro i buczy a ja pewnie sobie to wymyśliłem i w ogóle...co ciekawe po powrocie z serwisu zaczął odpalać normalnie,więc pomyślałem że może faktycznie zimniejsze noce wtedy były (0°) to akumulator kulawy i nie ogarniał,lecz dzisiaj jak wsiadłem dl samochodu po 6 godzinach od ostatniej jazdy passeratti zauważyłem że wskazówka temperatury płynu wystartowała z 60° i szarpanymi ruchami szybko wspiela na 90° i trzymała...no i chyba jest jakiś problem. Zastanawiam się czy może być to czujnik temp czy może termostat?? Moze co innego? Pozdrawiam Bartosz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności