Skocz do zawartości

bokol31

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, wracajac z pracy w pewnej miejscowości przysłuchując się uważniej zaczął dobiegać mi z prawej strony auta jakiś dziwny dźwięk. delikatnie jakby stukanie, pukanie. W pewnym momencie wrzuciłem na luz aby się dotoczyć do świateł i wtedy następuje natężenie tego dźwięku. Tak jak wcześniej napisałem zlokalizowałem go przy prawej strony (pasażera) z przodu. Diagnoza od mechanika to turbina, natomiast osoby zajmującej się VW że to zawieszenie. Proszę o pomoc i poradę... 1/9 tdi polift 130km
  2. Witam, wracajac z pracy w pewnej miejscowości przysłuchując się uważniej zaczął dobiegać mi z prawej strony auta jakiś dziwny dźwięk. delikatnie jakby stukanie, pukanie. W pewnym momencie wrzuciłem na luz aby się dotoczyć do świateł i wtedy następuje natężenie tego dźwięku. Tak jak wcześniej napisałem zlokalizowałem go przy prawej strony (pasażera) z przodu. Diagnoza od mechanika to turbina, natomiast osoby zajmującej się VW że to zawieszenie. Proszę o pomoc i poradę... 1/9 tdi polift 130km
  3. niestety mieszkam na zadupiu i nie mam jak. ewentualnie jak po wymianie nic to nie da. to jadę do mechanika swojego i wtedy zobaczymy. A teraz tak w roli debaty, jak spuszcze płyn chłodnicy, to będę lał nowy(nie chce starego) czy można mieszać kolory tych płynów( mam różowy) te kolory coś ogólnie oznaczają czy nie ?
  4. no właśnie niestety nie mam, może to śmiesznie brzmi ale na FB mi kilka osób właśnie doradziło wymianę termostatu, ponieważ przy nierozgrzanym komputer i wtryski dawkują więcej paliwa. może tak być?
  5. No właśnie zalecono mi wymianę termostatu, jednak wymiana pod blokiem odpada na wzgląd że płynu trochę ubędzie więc muszę na jakiś kanał teraz jechać. Ale dam znać czy pomogło.
  6. Witam mam nadzieję że to odpowiedni dział. Wracając do domu na pewnym skrócie, rozwaliłem miskę olejową. auto na hol, do warsztatu, tam wymienił mechanik olej ( 5W-30) oraz wiadomo filtr oleju, auto nie było rzecz jasne odpalanie po komunikacie jaki dostałem ( brak oleju). Niestety po tym zabiegu, auto więcej paliw, wcześniej na całym baku robiłem w cyklu mieszanym około 1000km. Teraz starczyło mi to na zaledwie 800km z czego 400 to drogi ekspresowe 300 drogi wojewódzkie i 100 miasto około. Auto ogólnie w posiadaniu 3 lata. od roku moje ( wcześniej rodzice). Nie mówię że robię tych kilometrów dużo jednak. w Trasie jak jechałem to przy 130km/h na oponach zimowych felgi stal 15, pasek spalił teraz według komputera średnia wyszła 7,2l/100km kiedy to ZAWSZE palił w granicy 6,1L. Proszę mnie zrozumieć, że nie jest to dla mnie coś strasznego jednak ja troche kilometrów zaczynam robić w związku ze zmianą pracy i jednak ten koszt miesięczny trochę wzrasta. Auto przed wymianą szło powiedzmy dobrze, teraz po zmianie oleju jest żwawe, dynamiczne. ( nie jestem pewien czy wcześniej nie było oleju 5W-40) ktoś się spotkał z takim lub podobnym problemem. Dodam jeszcze jako oleju nie ubywa, tak samo plynu chłodniczego, chociaż wskaźnik nie przekracza ok. 65 stopni.
  7. Witam potrzebuję pomocy w sprawie kostki do żarówki H7. Niestety obie mi się stopiły i muszę je wymienić gdyż auto potrzebne a świateł ni ma. Dostanie takiej kostki/oprawki jest niezwykle trudne dlatego chciałbym się dopytać z jakich aut będą pasować, czy jest jakiś dobry zamiennik. przesyłam zdjęcie dokładne jak to teraz wygląda
  8. Witam serdecznie na starcie Otóż jakieś 10 dni podczas jazdy auto zączęło mi przy przyśpieszaniu wydawać dziwny dźwięk tzn, takie jakby szumienie? Umówiłem się na za dwa dni na kontrolę żeby sprawdzić co to. Jednak po upływie tych dwóch dni (i 20km) ten dźwięk po dobrym wysłuchaniu zdawał się metaliczny, zaczynał się od już 1250-1300 obrotów i im mocniej kręcił tym bardziej słyszalny. Wyrok padł na dwumasę toteż (musiałem wrócić bo to była zwykła diagnoza u mechanika ale nie w warsztacie czyt. rodzina) auto stało 4 dni jakoś nieodpalane i po tym musiałem się udać akurat niestety autem bo niby 3km ale dojazdu nie ma akurat tylko piechotą a że był ranek to wsiadłem w auto, podczas powrotu niestety dojeżdzając do świateł wrzuciłem na luz i kiedy zapaliło się zielone i przy prędkości 25-30 km/h chciałem wrzucić dwójkę, w aucie jakby coś hmmm, jebło. Dotoczyłem się na pobocze, auta nie dało się odpalić (pomyślałem że może rozrząd bo tak to było słychać) . Następnie auto zostalo na autolawecie scholowane do mechanika i moje obawy nie sprawdziły się. Rozrząd, rolki, napinacz cały, rozrusznik również w 100 procentach sprawny. W tym tygodniu ściągana była głowica i znalazły się jakieś opiłki metalu. Przechodząc do sedna. Mechanik nie znalazł jeszcze problemu który uniemożliwia ODPALENIE AUTA. Czy może ktoś się z czymś takim spotkał? ja przeszukałem setki postów jednak ludzie mieli problem w jakimś przedziale obrotowym a u mnie to tyczyło się całości Drugie pytanie , w związku że muszę wymienić koło zamachowe i cały zestaw sprzęgła, myślę której marki by zakupić. Z tego co chciałem to wybór padł na Sachsa lub Luka jak to było oryginalnie montowane jednakże słyszałem ostatnie nie zaciekawe opinie i jeśli ktoś mógłby doradzić jakiej firmy byłby najlepszy zakup teraz Wersja to 1.9 TDI 130km silnik AVF rok 2004 Przebieg to 248 tysięcy, oryginalny( auto kupione od właściciela z niemiec)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności