Skocz do zawartości

FICU

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich. Mam problem ze swoim Pastuszkiem B5 97r 1.8T AEB którego uratowałem od przerobienia na żyletki i przez dwa lata staram się go ogarnąć do czasów sprzed jego uśmiercania (dla mnie sam fakt jazdy na 10W40 jest żartem przy tym motorze...). Otóż ostatnio sporo rzeczy zrobiłem w swoim aucie, a ostatnią modyfikacją była zmiana turbo K03 na hybrydową K03 (starczy na +/- 260KM). Pojawił się ostatnio problem z przyspieszaniem, gdy tylko turbo zaczyna się wkręcać i wzrasta ciśnienie powyżej 0 bara (mam zamontowany wskaśnik doładowania) to silnik zaczyna szarpać. Podczas delikatnego operowania gazem gdzie ciśnienie w układnie nie rośnie to ten problem się nie pojawia. Dodatkowo zauważyłem że powyżej 4k obrotów mogę dojść z doładowaniem do ok. 0.5 bara gdzie szarpanie nie występuje lub jestg znikome. Próbowałem zmieniać ECU na oryginalne AEB (aktualnie mam ECU z mapą na +/- 200KM przy doładowaniu 0.9-1 bar) lecż również to występuje. W ostatnim czasie zrobiłem: Czy ktoś z Was mógłby rzucić okiem na logi silnika (robione na oryginalnym ECU od AEB)? Dodatkowo zrobiłem dziś filmik gdzie widać i słychać jak zachowuje się silnik na postoju gdzie wciskam gaz w podłogę. A może ktoś z Was miał już taki problem z którym sobie poradził i mógłby mi pomóc? LOG-01-001-007-xxx.CSV LOG-01-001-013-xxx.CSV LOG-01-002-008-xxx.CSV LOG-01-002-025-xxx.CSV Z góry dziękuję wszystkim za pomoc w tym temacie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności