matus1014
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Bkp wymiana uszczelniacza tylnego
matus1014 odpowiedział matus1014 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Temat można zamknąć udało się ,dla kogoś może w przyszłości się przyda cenna wskazówka. Uszczelniacz reinza ma koronkę szerszą i prawdopodobnie inny materiał jest ,użyłem starej koronki od starego uszczelniacza i silnik chodzi jak złoto . Zasada wymiany jest taka że trzeba wbić ta koronkę 0.5m od krawędzi flanszy wału korbowego. Nie są potrzebne żadne specjalistyczne narzędzia tylko umiejętność obsługi młotka. -
Bkp wymiana uszczelniacza tylnego
matus1014 odpowiedział matus1014 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
To był mój pierwszy taki uszczelniacz nie wiedziałem że będę potrzebował przyrządu. A jest dosyć drogi ten przyrząd . Jak to zrobić żeby palił i chodził jak trzeba? -
Witam zwracam się z problemem do was mam nadzieję że mi pomożecie. Problem polega na tym że wymieniałem dwumase i przy okazji uszczelniacz wału tył ,mam problem z ustawieniem ściągałem skrzynie już drugi raz i tym razem ustawiłem blokadę grzebień w koło zębate wału i uszczelniacz razem z impulsatorem z takim plastikiem ustalającym położenie tej koronki wzgledem uszczelniacza. Złożyłem skrzynie przychodzi do odpalu i nie trzyma wolnych obrotów kręci się do 5tys ale z czkawką . Przed wymianą dwu masy i uszczelniacza było wszystko okej. Silnik to Bkp 140km passat b6. Dodam to że jak odepne czujnik wału to samochód odpala trzyma 1100obrotów i kręci się max do 3 tys,jak podepne czujnik wału to ciężko pali i gaśnie nie trzyma wolnych obrotów. Wywala błąd 16705 na zapiętym czujniku. Chciałem się zapytać o to jak głęboko wbić koronkę , czy może jest inny sposób na prawidłowe ustawienie tej koronki i o to jaka blokada jest dedykowana do tego silnika grzebień ze znaczkiem po lewej stronie czy po prawej? Wydaje mi się że ta z grzebieniem po lewej stronie bo wtedy pasują mi blokady w wałki rozrządu.