Skocz do zawartości

Marcinfr

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeśli komuś to pomoże to znalazłem pęknięty przewód od odmy olejowej pęknięcie było przy trójniku oczywiście naprawione uszczelnione ale nic nie dało dalej falują. Zakupiłem LiqidMolly do czyszczenia przepustnicy oczywiście został użyty Jest poprawa co do pracy silnika i to znaczna ale falowania to nie wyeliminowało następne wymiany jakie planuje to : 1. Wymiana czujników płynu. Pierwszy zlokalizowalem za rurami dolotowymi od filtra powietrza, drugiego zaś jeszcze nie zlokalizowałem ale zapewne bedzie gdzieś w bloku silnika. 2. Sonda lambda . Najpierw przed kolektorem z tego co wyczytałem potrafi namieszać jesli chodzi o prace silnika na zimnym silniku i może wywołać falowanie silnika. Ale to tyle co doczytałem i wyszukałem na google. Ale jak coś to zmieni to dam znać napewno. 3. Przepływomierz. To narazie plan stopniowego wyeliminowania falowania.
  2. Dnia wczorajszego walczyłem z awarią świateł który rozwiązać mi się udało. Ale żebym nie miał lekko to robiąc jedno nastał nowy problem z falowaniem obrotów zaraz po odpaleniu na zimnym silniku. Myślalem, że to może sonda lambda umieszczona przy silniku bo robiąc światła trzeba było wyciągnąć całą obudowe silnika i mogłem przypadkiem delikatnie uderzyć, ale żeby nie było łatwo to po minucie falowanie ustępuje i problemu nie ma. Jedynie problem się pojawia tak jak by był na ssaniu i dostawał za bogatą mieszanke bądz jakaś świeca sprawia problem ale czy by ustępowało to po minucie?? A tak że zastanawiałem się nad dziurawym przewodem ale też chyba by falowanie nie ustało po minucie. I takie pytanie mam czy widzieliście takie coś czy macie pomysł co to może być?? Nawet podpięcie do kompa nie pokazuje żadnego błędu. VID_20200513_045850.3gp
  3. Jeśli kiedyś by mogło to się przydać to postanowiłem rozpocząć przegląd przewodów masy. Przeczyscilem styki przy akumulatorze i oczywiście te co idą do budy są zaraz przy akumulatorze . Podobno miało być za zbiorniczkiem wyrownawczym od płynu chlodniczego ale tam nie ma przynajmniej u mnie. Po czyszczeniu stylów pomogło zobaczymy na jak długo.
  4. Witam. Jako że jestem posiadaczem passata od niespełna miesiąca nie ogarniam jeszcze wszystkiego a w szczególności prawego światła mijania. Otóż po odpaleniu samochodu prawie zawsze jest tak, że z prawej strony nie świeci światło mijania i nie działa prawy kierunek. Porostu tak jak by się zawiesza. Kierunek świeci mijania nie .kontrolka kierunku się świeci po włączeniu kierunku prawego nic się nie dzieje żaży się cały czas, a przynajmniej przez jakiś czas tak średnio około 5 minut. Czasami dłużej. Może widział ktoś coś podobnego bądź miał z tym styczności.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności