Skocz do zawartości

bob232

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak w temacie, próbował ktoś tak zrobić, myslalem żeby dać trójnik na wężu od pompki szyb żeby jednocześnie działały spryskiwacze lamp. Wiem że będzie schodziło dużo płynu ale nie przeszkadza mi to. Pytanie czy zadziała na jednej pomoce, czy ciśnienie nie będzie za małe
  2. Próbował ktoś montować . Mam wersje z szyberdachem i teoretycznie wyglada ze wymiarami będzie pasować ale może ktoś już przerabiał temat
  3. Kolor przewodu właśnie w pinie 4 tej kostki jest niebieski i idzie gdzieś głęboko pod deskę . Nie uśmiecha mi się rozbierać pół samochodu dlatego pociagnalem do pinu 4 prąd z włącznika ogrzewanej szyby ( rozwiązanie doraźne póki nie dowiem się gdzie jest drugi koniec tego przewodu ) tak teraz się zastanawiam, napewno taki przewód niebieski jest w kostce modułu komfortu, sprawdzę czy nie jest uszkodzony
  4. Mam mały lecz irytujący problem, nie lubię jak coś nie działa ? nie podświetla mi włącznik awaryjnych, wszystko pozostałe działa. Jest w nim jedna dioda która jest sprawna, miga podczas włączenia awaryjnych i po wzięciu prądu z innego przewodu tez swieci. Sprawdzałem miernikiem i nie ma produ na niebieskim kabelku ( nie ma niebieskoszarego ) który odpowiada za podświetlenie. Teraz dwa pytania wlacznik powinien być podświetlony razem z pozostałym oświetleniem ( tak jak światła ) czy po zapłonie i dokąd idzie ten niebieski kabelek , do stacyjki, licznika? Nie ma go napewno we włączniku świateł i regulacji jasności. Bardzo prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności