Skocz do zawartości

Tomazo

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

193 wyświetleń profilu
  1. Panowie i Panie Spinacie się o doświetlanie zakrętów. Czytałem większą część tematu. I nie chcę nikogo pouczyć Pracuję w branży motoryzacyjnej. Do niedawna lampa halogenu była po, to , aby doświetlać drogę we mgle. Teraz lampy halogenowe doświetlają zakręty. Z mojego doświadczenia mogę was poinformować że, teraz lampa halogenu z doświetlaniem zakrętów ma inny odbłyśnik Sama lampa wygląda tak samo, ale odbłyśnik jest inny. Mam paska z bixenon i doświetlaniem zakrętów. W b6 żaden halogen nie doświetli zakrętów. Jego konstrukcja nie pozwala na to. W halogenach, w b6, odbłyśnik ma inną konstrukcję. Świeci na wprost. Doświetlanie zakrętów z lampy halogenowej ma inny kąt świecenia, dzięki odpowiedniej konstrukcji odbłyśnika. W b6 halogen świeci na wprost i nic tego nie zmieni W nowszych modelach samochodów, odbłyśniki mają inną konstrukcję i mogą doświetlać zakręty.
  2. Radziłbym nie kupować nowego kluczyka, a zakup mikrostyku i wymianę we własnym zakresie. Koszt mikroprzełącznika to zaledwie 1zł. szt. Tak więc, możemy trochę zaoszczędzić.
  3. Witam. W temacie chciałbym dodać od siebie. Ostatnio miałem ten sam problem z pilotem. Nie udało mi się rozkleić kluczyka. Musiałem wycinać wkład z elektroniką. Okazało się, że jeden z mikrostyków odpadł. Ale zanim go przylutujecie radziłbym sprawdzić czy działa prawidlowo, tzn. czy po naciśnięciu klika. W moim przypadku 2 na 3 nie klikały. Jeżeli to przeoczycie po jakimś czasie problem powróci. Co ważne. Nie znajdziecie mikrostyku szukając-do VW czy Audi. Wpiszcie ,,mikrostyk karta Renault Laguna"
  4. Witam. Jestem nowy na forum i jeszcze słabo ogarniam. Ale dlatego że, wiele razy korzystałem z doświadczenia kolegów, którzy opisywali jak usunąć jakiś problem, chciałbym pomóc w tym temacie. Miałem takie same objawy. Niestety nic nie znalazłem w sieci. A ten problem z przyciskami multifunkcji może przytrafić się wielu właścicielom VW. Przyczyną zacinania, utwardzania się klawiszy są małe, odłamane kawałki zgrzewów. Klawisz ma dwa elementy zgrzane że sobą. Zgrzew puszcza a jego kawałki blokują klawisz. Aby to naprawić trzeba rozebrać multifunkcję, usunąć kawałki i ewentualnie podkleić w miejscu odłamanych zgrzewów. Mam kilka fotek z mojej zabawy. Jeżeli faktycznie nikt do tej pory tego nie opisał, to może spróbuję zrobić jakąś instrukcję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności