Skocz do zawartości

Andreas1984

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Schemat poprawny a z czym miałeś problem? Pytam bo sam mam problem, mianowicie wymieniłem N18 i jeśli podłącze prawidłowo jak na schemacie to silnik nierówno pracuje egr "skacze" jeśli zamienię wężyk od egr z out na atm problem znika, może ktoś wie dlaczego tak jest? Może zły zawór mi sprzedano? Szukam przyczyny spadku mocy w 1.9 AVB myślałem że N18 był przyczyną bo miał przerwaną gumkę ale to nie to. Podciśnienia szczelne węże intercooler również, N75 sprawny grucha turbiny działa nie zacina się.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności