Skocz do zawartości

Kamxio91

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawdzilem dzis bloki pomiarowe i jesli chodzi o czujnik sprzęgła to w grupie 006 drugie okienko po wysprzęgleniu prawidlowo wskakuje xxxxx1xx natomiast co do wtrysków w grupie 018 na wszystkich cylindrach po odpuszeniu gazu jest 0.0 tylko jak gwaltownie powciskam pedal gazu to co ktorys raz wskakuje wartość 2.0 ale raz na jednym raz na drugim ,trzecim,czwartym cylindrze. Nigdy nie pojawia się ta wartość jednakowo na wszystkich cylindrach. Proszę o podpowiedź co dalej moge z tym zrobić.
  2. Witam. Posiadam Passata b6 2.0tdi 170ps BMR i zauważyłem dziwne zachowanie silnika, mianowicie podczas zmiany biegu obroty chwilowo wzrastają przy wysprzęgleniu. Kiedy przed wciśnięciem sprzękła najpierw odpuszczę całkowicie pedał gazu i odczekam sekundę nim wcisnę sprzęgło to wszystko jest ok. Zaznaczę, że samo sprzęgło działa ok i nie ma z nim problemów lecz po podłączeniu vaga i zakładkach od pomiaru wtryskiwaczy zauważyłem, że w grupie 18 powinna po odpuszczeniu gazu pojawić się na wszystkich cylindrach wartość 4.0 a w moi przypadku nic tam się nie pojawia. Oznacza to,że elektrozawory się nie zamykają ? jak to dokładniej zdiagnozować i gdzie jeszcze szukać przyczyny ? Z góry bardzo dziękuję za wszelkie próby pomocy w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam
  3. Chip już wykonany a autko zapiernicza. Dziękuje za zainteresowanie,temat do zamknięcia.
  4. Witam. Na forum jestem nowy i przepraszam jeśli napisalem w złym miejscu. Przegladając internety trafilem tutaj i widze,że są tu ludzi,którzy mają pojęcie w tym temacie a przy tym dobre serce Do rzeczy. Mam dostęp do komputera i przyrządów typu Kess v2 ,vcds i innych wiec zczytalem wsad ecu ale na tym kończą się moje możliwości,nie mam odpowiedniej wiedzy aby samemu edytowac wsad (w 1.9tdi afn wyglądało to zupełnie inaczej) Dlatego zwracam się do Was z pytaniem czy gdybym wrzucił wsad w załączniku to poświęcił by ktoś chwilę swojego czasu na jego edytowanie? Chciałbym uzyskać więcej niutonów,bo jak na te 170ps auto przyspiesza słabo,nie wciska w fotel i troche mi tego brakuje. Jak juz wspomnialem w a4 b5 1.9tdi afn po zmianie wtryskow na wieksze+ turbo od od 130 i chip autko się nie zastanawia przy przyspieszaniu wcale. Z góry bardzo dziękuję za zainteresowanie moim tematem. passat b6 3c bmr.zip
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności