Skocz do zawartości

Bolo. 1.9avf

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Seria 123km logi robiłem to wszystko ok. Jutro wrzucę wam logi do odczytu. Pompki na vagu korekcję i bipy ładne ale slyszalem ze mimo to mogą być przytkane lub po prostu swoje już przejechały
  2. Witam. Byłem paskiem 1.9 avf u tunera na programie. Zrobił cała diagnostykę ustawiliśmy synchro na 0 itp. Program pisany pod auto z pompkami BA. Po programie pokazało 154km 330nm. Później robiliśmy jeszcze logi itp szukając powodu słabej mocy. Teoretycznie powinien wypluć +-170km i 380nm taki robił program. Sprawdzaliśmy czujniki turbo itp wszytko pracuje ładnie. Tuner mówił że mogą blokować pompki. Są ba i korekcję i bipy są ładne nic się nie dzieje a mocy nie wydusił. Tuner mówił że być może są przytkane. Czyściłem liqui moly bezpośrednio z puszki ale niewiele to dało. Pompki mam BA korekty i bipy ok Turbo ładuje ładnie jak trzeba Kat off W programie mam też wyłączana przepływke i egr Dolot itp szczelny Powiedzcie od czego zacząć szukać przyczyny. Silnik jest zdrowy turbo czujniki również. Wtryski na vagu niby ok ale tuner mówi że coś może z nimi być i mówił że dawka startowa bądź na biegu jałowym jest duża 10 mg. Na vagu engine bloki pomiarowe grupa 001. gólnie też ciężko pali troszkę na ciepłym. Podpowiedzcie od czego zacząć żeby nie robić odrazu koszta z pompkami itp. Ja podejrzewałem też że może ew coś być z rozrządem czy coś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności