Skocz do zawartości

Ura

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej budda25, Brzmi bardzo podobnie. Chyba TenTypTakMa.
  2. Hej, A czy pomógłbyś w lokalizacji przewodów, o których piszą na przywołanej stronie? Chociażby podpowiedzieć, gdzie tego szukać? Przycisk profilu jazdy już mam, ale brakuje szybkiego wyłączania ESP... * Dzięki for.est za podbicie tematu 🍻
  3. Hej, Podbijam temat. U mnie Easy Open przestał działać bez większego powodu, jak mycie, trasa w deszczu etc... Jak u kolegi for.est, wszystko wygląda na sprawne, błędów brak. Zakupiłem nowy moduł wraz z anteną (prod. 2019), auto z grudnia 2017. Antena z 2019 wygląda inaczej - konstrukcja obu anten to płaskie pętle, zamiast okrągłego drutu na czerwonej odnodze. Sam moduł ma oznaczenie 3G0.962.243.C, oryginał miał B na końcu. Próbowałem zamiennie kombinacji anten oraz modułów, na różne sposoby zbliżałem/przesuwałem przy antenach stopę, rękę, ale bez skutku. Jak uważacie - czy model 2019 jest niekompatybilny? Gdzie szukać przyczyn? Nie ukrywam, że po kolejnym zdejmowaniu zderzaka mam już powoli dość tego dziadostwa... Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Oznaczenia: Oryginał (prod 2017) Antena: MDE 3G0 962 239 D Moduł: 3G0.962.243.B Nowy komponent (prod. 2019) Antena: MDE 3G0 962 239 F Moduł: 3G0.962.243.C Zdjęcia: Moduły: Antena 2017: Antena 2019:
  4. Cześć, Czy ktoś z szanownych forumowiczów jest mi w stanie pomóc w zlokalizowaniu pinów i kabli, gdzie należy się wpiąć, aby zadziałał przycisk ESP? Wymieniłem panel przy lewarku na posiadający przycisk, przy okazji dołożenia emulatora pamięci Start-Stop. Na rosstechu znalazłem opis jak niżej: "It is necessary to connect the cable from T10ag/10 to the cable on the AUTO HOLD button T12p/11 . And the second cable from T10ag/9 to the connector on the bottom right to the black connector T17h/5, which then goes to J104 at position T46/39". Jak i gdzie to wszystko ugryźć? Z góry dziękuję za pomoc
  5. Cześć wszystkim, Aktualizacja postu sprzed roku - BiTDI dostało zachowawczą dawkę momentu bez modyfikacji skrzyni. Seria z końcówki 2017 roku nie trzymała założonych parametrów - rozbiegło się ok.10 koni i 20 Nm. Nie znam przyczyn. Auto świeżo po wymianie płynów i filtrów, ale wyraźnie coś je dusi. Nie wiem, egr czy mokry dpf... Auto ma raptem 34 kkm i zużyte nie jest. Efekt strojenia to 285 km i 515 Nm, czyli lekka poprawa fabryki i zachowanie rezerwy na dalsze mody. Może zawita downpipe, choć jeśli już dłubać to konkretnie - nabieram ochoty i mocy urzędowej na swap 2,5 DAZA, co powinno załatwić sprawę mocy na dłuższy czas
  6. Cześć wszystkim, to mój pierwszy post na tym forum. Odpowiadając na posta Majkel2017 - tak, ja znam. Zrobili remap w już w czterech autach z którymi miałem do czynienia. Passat (chyba) BKD 140 km na delikatne 160 przy okazji regeneracji turbiny, Octavia CFHF - piękny przyrost ze 120 na 184 km, zrobione bezawaryjnie 125 kkm. Passat B8 CRLB - 150 na 193 km , nawinięte 105 kkm bez awarii. Ostatnio odblokowali mi Skodę z CZPA (180 na 222 km), na razie za mały przebieg aby coś więcej powiedzieć. Polecam kreatora z czystym sumieniem. Z BiTDI (jeśli zagości na dłużej) pewnie też się u nich pojawię ? wykresy Passat 4M.pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności