blasterpl
-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
xxx
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Jelenia Gora
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
blasterpl obserwuje zawartość → 0-100 w 14s masakra, Kropkowane (kolorowe) oznaczenia na sprężynach, Pomysł na twarde zawieszenie i oraz 3 innych
-
Kropkowane (kolorowe) oznaczenia na sprężynach
blasterpl odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Koledzy , nie chce ani obniżać ani podnosić auta ( no ewentualnie minimalne obniżenie przodu max 2cm), zależy mi jedynie na utwardzeniu. Jakie sprężyny założyć bo ginę w gąszczu tych kolorków. -
Pomysł na twarde zawieszenie
blasterpl odpowiedział Barth → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Koledzy pomocy , mój Pasek B5 1.8T FL kombi stoi na zawieszeniu komfortowym (na wlepce w bagażniku 1BA). Zawieszenie nadal jak wyszło z fabryki po za tylnymi amorkami które wymieniłem na nowe Master Sport. Wysokość auta jest dla mnie ok. ale buja się dramatycznie. Pytanie , czy sprężyny się różnią twardością w zawieszeniach seryjnych miedzy wersjami komfort a np sport czy tam inne ?? Jeśli tak to jak rozpoznać sprężynę jaka jest , są jakieś oznaczenia na sprężynach? -
Czy w Passacie B5 1.8T 03r , (sterownik ME7.5) jest zapisany przebieg w sterowniku silnika ? Gdzieś w sieci znalazłem informacje , ze przebieg w sterowniku silnika jest zapisywany tylko w sterownikach EDC.. . Czy to prawda?
-
Domykanie szyb - VW Passat B5 z pilota.
blasterpl odpowiedział przybora → na temat → Elektryka, oświetlenie
Wysłałem z maila gmail i klucz przyszedł natychmiast. Pepiki ewidentnie nas nie lubią ?. Domykanie działa . -
Domykanie szyb - VW Passat B5 z pilota.
blasterpl odpowiedział przybora → na temat → Elektryka, oświetlenie
Ściągnąłem czeski program do aktywowania domykania szyb ale nie mogę go zarejestrować (nie dostaje na e-mail klucza) , pepiki chyba mnie nie lubią .Czy ma ktoś ten klucz aktywacyjny i by sie podzielił ? -
Pomiar był źle wykonany. Moje wcześniejsze auto miało 300KM i 520Nm wiec gdy się przesiadłem do Passata to wiadomo jakie było odczucie NIE-JEDZIE !!!! Tuner który robił mapę był zdziwiony ze z takim przebiegiem auto trzyma seryjne parametry nawet z nawiązka i z lekka mnie obśmiał ze wymyślam ze nie jedzie.
-
No wiec sprawa się wyjaśniła , czepiałem się bardzo zdrowego egzemplarza. Po zmapowaniu jest już przyzwoicie.
-
Chce poeksperymentować na swoim pasku 1.8t AWT 03r . Do zgrania/wgrania wsadu wybrałem Galetto 1260 , do obróbki WinOLS . Czy ten zestaw poradzi sobie z tematem ❓
-
Polaczenie smartfona do ori radia
blasterpl odpowiedział blasterpl → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
O to już coś , a żeby na liczniku wyświetlało to się da jakoś ? Możesz coś konkretnego polecić? -
Polaczenie smartfona do ori radia
blasterpl odpowiedział blasterpl → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Tez to biorę pod uwagę ale mam sterowanie w kierownicy czy takie radio to obsłuży? -
Wiec tak , Auto mam 2 tyg. przeplywke wymieniłem na nowa , zamiennik Hella . Poprzednia przeplywka zaniżała (pokazywała max 110) , ta dla odmiany zawyża ale auto jedzie tak samo na starej i na nowej. Dzis mierzyłem kompresje i na ciepłym silniku mam: 10 , 9 , 8.5 , 10 bar
-
Najgorsze jest to , ze ja nie wiem czy to co prezentuje mój Passat to jest dobrze czy za wolno. Do myslenia dol mi pomiar zrobiony Vag-iem : Metric units 0 to 100 km/h: 14.3 +- 0.60s 400m: 19.6 +- 0.60s, @116 km/h 90-120 km/h: 200 meters: 12.9 +- 0.60s, @92 km/h Jeśli mu wierzyć no to jest dramatycznie słabo . Nowa seria ma chyba 9.1s do 100km/h. Sprzęgło nie ślizga , trakcja jest wiec co 1.8t porostu tak traci z wiekiem na wigorze ?
-
https://log.tunezilla.com/chart/403084#H8KLCABieMKZXgIDdcKOw5sKwoMwDMKGw58lw5cpWE8vI15ka8KmBcK1w5LDhsOhw7bDtMKzFkTChl7DpsO/w75DwpoGPMKPw67DjcOKwpBQYAHDlFjCtHglw6dRfsK6w7FhJ1bCnXfDixwAwrMkDsOOw5svbydCw4cTexLChkTCpjd7UcOiw5TCqmjCtTHCkTLCvTXCp8O2DCsUwr9wJGTCjMO6HGbDsMK2w6tlL8Obwpwnw5BkWGAdw7/DgsKyRcOQwrvChRZxYR7DrF7CqcOLwqshfQzDvcKTw7zClhTCt8KkwrwlFcK+aAjCl8KoTsKhw7YHJHUoBX4BAAA= Wrzuciłem jak wyżej bo tu maja opcje wykresów i chyba lepiej wszystko widać. Czy ciśnienie doładowania powinno spadać tak jak na wykresie? Czy ktoś mógł by podrzucić logi doładowania (115 lub 118) w miarę zdrowego , seryjnego 1.8t 150KM ? Zrobiłem dziś loga jak trzeba , na benzynie , na płaskim odcinku drogi i 3 bieg. https://log.tunezilla.com/s/sr2NkVIU LOG-ben.csv
-
Zakupiłem VCDS-a i zrobiłem pomiar przyspieszenia ? 0-100 14s . Od początku czułem , ze auto jakoś nie za bardzo chce jechać. Tak do polowy gazu to przyspiesza ok ale powyżej polowy gazu to mogę wcisną do dechy i odpuścić na polowe a auto jedzie cały czas tak samo. Gdzie szukać przyczyny? Na LPG i Benzynie tak samo. Accel lpg.txt LOG-01-002-033-118.CSV
-
1.8T AWT korekty dlugoterminowe problem
blasterpl odpowiedział blasterpl → na temat → Diagnostyka - VAG
A tu ciekawostka , logi zrobione na następny dzień , przejazd na LPG . Czyżby przeplywka się "ułożyła" ? LOG-01-002-033-118.CSV